Praca Konsultant ds. obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego (Service Desk EDI) Kraków, małopolskie

Praca Konsultant ds. obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego (Service Desk EDI) Kraków, małopolskie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | Konsultant ds. obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego (Service Desk EDI)

Miejsce: Kraków, małopolskie

Nr ref. KDOKN/U

Opis stanowiska

  • Wsparcie techniczne i merytoryczne klientów polskich i zagranicznych
  • Komunikacja mailowa i telefoniczna
  • Udział w procesie podłączeń firm do platformy Comarch EDI (koordynacja poszczególnych podłączeń, wsparcie)
  • Bieżąca pomoc i szkolenia klientów w zakresie obsługi aplikacji Comarch EDI
  • Identyfikacja i rejestracja zgłoszeń w systemach zgłoszeniowych (kategoryzacja, wstępna analiza i realizacja określonej części zgłoszeń zgodnie z wytycznymi)
  • Zarządzanie zgłoszeniami oraz incydentami zgodnie ze światowymi standardami IT
  • Aktywna współpraca z pracownikami innych działów

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (min. licencjat lub inżynier, ew. ostatnie lata studiów)
  • Znajomość języka niemieckiego w stopniu zaawansowanym (min. B2)
  • Język angielski na poziomie co najmniej B2
  • Umiejętność obsługi komputera w stopniu dobrym (MS Office, Internet, e-mail)
  • Komunikatywność oraz dobra dykcja
  • Sumienność, skrupulatność i odpowiedzialność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub chęć jego zdobycia

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w spółce z polskim kapitałem w oparciu o umowę o pracę
  • Udział w realizacji międzynarodowych projektów dla firm z branży Retail / FMCG / Logistyka / Motoryzacja zgodnie z międzynarodowymi standardami
  • Współudział w tworzeniu nowoczesnych technologii IT do optymalizacji łańcucha dostaw
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: na centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownią, stołówka
  • Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzi

Komentarze (0)