Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.
W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.
Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.
Miejsce: Warszawa, mazowieckie
Nr ref. 24222
Opis stanowiska
What will you actually do?
• Identify new functionalities and solutions to enhance GBS ESM
• Map identified business requirements to the ESM solutions portfolio
• Manage functional process design, system configuration, testing, migration activities as well as training preparation and execution
• Ensure clear understanding of business requirements and provision of appropriate solutions
• Manage change requests, incidents and delivery of projects / new releases
• Maintain proper documentation (configuration, business process flows, application portfolio records as well as training)
• Keep yourself up-to-date with ESM technology solutions roadmaps
• Provide knowledge transfer and best practices to end-users through support / change request resolution, scheduled releases and ongoing collaboration
• Together with the team maintain solution database (creating knowledge base articles)
• Select and manage vendors (due diligence, contract legal compliance and management, KPI reporting and monitoring)
Wymagania
It will be easier for you to accomplish the tasks if you:
• Have at least 3-year working experience with ServiceNow (or similar ESM tool)
• Understand and know Service Center processes, policies and procedures
• Understand JTI business processes and supporting technology solutions
• Have experience in global project implementation and serviced customers in multicultural environment
• Speak and write fluent English
• Have VeriSM framework experience (would be an asset)
Oferujemy
Our offer includes:
• a competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan, products package
• ambitious goal to set up new Enterprise Service Management processes and solution design
• complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices
• on-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
• wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
• dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better
• flexible working conditions (flexi working hours, home office possibilities)
• modern office in a convenient location