Praca Specjalista ds. obsługi klienta Warszawa, mazowieckie

Praca Specjalista ds. obsługi klienta Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Budowanie trwałych relacji i pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z Klientami;
  • Dostarczanie kluczowych i kompletnych informacji o danym produkcie/usłudze;
  • Odpowiadanie na zapytania Klientów, udzielanie rekomendacji dotyczących oferty produktowej;
  • Rozwiązywanie zgłaszanych problemów/wątpliwości według obowiązujących standardów obsługi Klienta w organizacji;
  • Bieżące aktualizowanie i uzupełnianie wiedzy produktowej.

Wymagania

  • Posiadasz wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki biznesowe (administracja w biznesie, ekonomia, zarządzanie etc.) lub lingwistyczne;
  • Komunikujesz się w sposób jasny i skuteczny, aktywnie słuchasz i potrafisz budować relacje z Klientem;
  • Z łatwością organizujesz swoje codzienne zadania, jesteś wielozadaniowy/a; 
  • Posiadasz praktyczną znajomość MS Office;
  • Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową, dodatkowy język będzie dużym plusem.

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Wsparcie szkoleniowe w okresie wdrożenia;
  • Indywidualne podejście do Twojego planu rozwoju, m.in. udział w certyfikowanych szkoleniach prowadzonych przez zewnętrznych i wewnętrznych trenerów;
  • Pracę w otwartej atmosferze, w nowoczesnym biurze i zgranym zespole ludzi;
  • Elastyczne godziny pracy, nie narzucamy Ci dress code;
  • Atrakcyjny pakiet benefitów, m.in. opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny.

Komentarze (0)