Praca Talent Management and Learning & Development Expert Warszawa, mazowieckie

Praca Talent Management and Learning & Development Expert Warszawa, mazowieckie

JTI profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI | Talent Management and Learning & Development Expert

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Administrating Performance Management process in Success Factors;
  • Creating/Updating and Releasing Talent Matrices in Success Factors;
  • Providing administrative support for Talent Review Sessions;
  • Administer Assessment platforms (PI, Hogan, PDI, etc.);
  • Setting up and administer JTI mentorship programs in MentorcliQ;
  • Managing accesses and analysing utilization of JTI Global Digital Learning platforms (Rosetta Stone, LinkedIn Learning, edX, Gartner, etc.);
  • Maintaining local Learning Catalogues in Success Factors, managing employee enrolment and sessions follow up in  Success Factors;
  • Providing data and reports upon requests for Regional/Functional People & Culture Leads and Local/Corporate Agile Pools;
  • Supporting where necessary Strategic Pillars Leads needs;
  • Addressing employee Talent Management and L&D related queries;
  • Run reports and builds reports if necessary;
  • Shape, document, update and improve Service Operating Procedures related to Talent and Learning  & Development as well as performing the necessary data quality controls.
  •  

You will collaborate closely with the Talent Management and Learning and Development Manager as well as L&D P&C Team members and within their domain of expertise, we will look to identify opportunities to standardize and improve the processes .

Wymagania

  • 2- 3 years’ experience in a multinational organization on a similar role with hands on experience on Success Factors or other LMS system. Being familiar with SAP interface would be a plus;
  • Background in handling training logistics with good understanding of performance and learning cycles and phases;
  • Very good knowledge of excel and other MS Office tools is required;
  • Experience in business processes’ transition and knowledge of Project Management principles would be your asset;
  • Strong Customer Service Mindset. Understanding cross-cultural sensitivity;
  • Lean / 6-Sigma/Operational Excellence methodology knowledge would be a plus;
  • We require fluent English, while knowledge of any other European language would be an asset.

 

If you are passionate about the talent management, adults learning methods, performance and potential assessments and how to support others development and growth - this role is just for you.

If at the same time you are true team player, open minded, flexible and you want to be part of something unique - you have found the right place to be.

Join us. Join the idea.

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan;
  • Ambitious goal to set up & support new Global Business Center;
  • Working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices;
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally;
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them;
  • Dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better;
  • Flexible working conditions;
  • Modern office in a convenient location.

Komentarze (0)