Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Biznes i marketing międzynarodowy to propozycja kształcenia, która adresowana jest do osób zainteresowanych poznaniem nowoczesnych narzędzi wykorzystywanych w branży marketingowej, zasad prowadzenia handlu międzynarodowego oraz zasad efektywnej komunikacji. To studia idealne dla tych, którzy marzą o pracy w agencjach interaktywnych czy międzynarodowych przedsiębiorstwach, jak również tych, którzy planują prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Obszar zagadnień poruszanych w toku kształcenia jest niezwykle bogaty, a składają się na niego między innymi takie tematy jak: umowy i negocjacje międzynarodowe, zarządzanie relacjami z klientami, strategie marketingowe firm wielonarodowych czy dokumenty w handlu zagranicznym.
Bardzo istotnym elementem kształcenia jest rozwijanie jasno określonych umiejętności, które dotyczą przede wszystkim zarządzania relacjami z klientami w skali międzynarodowej, analizy i rozwiązywania problemów gospodarczych w skali międzynarodowej, a także budowania międzynarodowego wizerunku przedsiębiorstw.
A jak kreuje się przyszłość zawodowa? Absolwenci Biznesu i marketingu międzynarodowego posiadają konkretną wiedzę i konkretne umiejętności. Sprawnie poruszają się po zagadnieniach: zarządzania, organizacji działalności handlowej, transakcji międzynarodowych czy marketingu międzynarodowego. Z pozyskanym wykształceniem mogą znaleźć zatrudnienie w agencjach marketingowych, agencjach public relations, agencjach interaktywnych, firmach konsultingowych, przedsiębiorstwach współpracujących z zagranicą, izbach handlowych i gospodarczych czy agencjach badań rynkowych.