Podstawy marketingu

Podstawy marketingu

Podstawy marketingu

18.06.2021

Podstawy marketingu

Dziś specjaliści z zakresu zarządzania poszukiwani są niemal w każdym sektorze. Interdyscyplinarny charakter tej dziedziny sprawia, że wszechstronny wachlarz kwalifikacji z zakresu zarządzania może być wykorzystany w praktycznie każdym obszarze zawodowym. Zorientuj się odpowiednio wcześnie, jakie przedmioty odnajdziesz w siatce kształcenia.

Jeden z nich to przykładowo podstawy marketingu. Studenci w trakcie zajęć poznają więc nie tylko tradycyjne podejście do działań marketingowych opartych na formule 4P, ale także współczesne metody i narzędzia wykorzystywania marketingu w prowadzeniu gry rynkowej. Dzięki uczestnictwu w zajęcia studenci powinni lepiej zrozumieć zadania stawiane marketingowi w organizacji oraz współzależność marketingu i innych funkcji firmy.

Każdy ze studentów elementarną wiedzę o głównych przyczynach, przebiegu, zakresie i konsekwencjach zmian zachodzących w środowisku biznesowym i w organizacjach oraz ich wpływie na działania marketingowe organizacji oraz posiada na poziomie podstawowym umiejętność budowania i zarządzania wartościami dla klientów w szczególności produktem, ceną, dystrybucją i ułożenia ich w systemie „value proposition”.

idź do kierunku ZARZĄDZANIE STUDIA ŁÓDŹ

Komentarze (0)