Podstawy marketingu

Podstawy marketingu

Podstawy marketingu

18.06.2021

Podstawy marketingu

Masz duszę inżyniera? Jednocześnie chciałbyś zadbać o to, by twoje wykształcenie zostało wzbogacone o umiejętności z obszaru zarządzania? Dostaniesz taką szansę, jeśli wybierzesz studia na kierunku zarządzanie i inżynieria produkcji. Nim jednak je wybierzesz, sprawdź, czy w pełni odzwierciedlają twoje ambicje i oczekiwania.

Podstawy marketingu to jeden z najważniejszych przedmiotów, który znalazł się w siatce programowej kierunku zarządzanie i inżynieria produkcji. Zetknie się z nim każdy student. Jego celem jest zapoznanie studentów z podstawowymi przesłankami i zasadami orientacji marketingowej, jako koncepcji działania przedsiębiorstw i innych organizacji na rynku. Nauczenie myślenia kategoriami marketingowymi w procesie formułowania strategii przedsiębiorstwa i wyboru środków jej realizacji.

Każdy student ponadto ma ogólną wiedzę na temat strategii marketingowych i marketingu mix w zarządzaniu i inżynierii produkcji oraz wie, jak najlepiej wykorzystywać ją podczas praktycznych działań, które ściśle związane są z efektowną pracą przedsiębiorstwa produkcyjnego o różnym profilu działalności.

idź do kierunku ZARZĄDZANIE I INŻYNIERIA PRODUKCJI STUDIA ŁÓDŹ

Komentarze (0)