Badania marketingowe

Badania marketingowe

Badania marketingowe

30.11.-0001

Badania marketingowe

Badania marketingowe to przedmiot, który zazwyczaj należy do grupy obowiązkowych i który realizowany jest zwykle od pierwszego roku studiów. Jego najistotniejszym celem jest przekazanie studentom podstawowej wiedzy z zakresu projektowania i realizacji badań marketingowych z zastosowaniem najbardziej popularnych metod zbierania danych ze źródeł pierwotnych i wtórnych.

Przedmiot realizowany jest zazwyczaj w dwóch formach, czyli wykładów i ćwiczeń, podczas których omawiane są między innymi takie zagadnienia jak: źródła informacji w badaniach marketingowych, etapy procesu badania marketingowego, wybór metody zbierania danych, budowa instrumentów pomiarowych, redukcja danych pozyskanych w badaniu marketingowym, analiza danych, interpretacja, prezentacja i ocena wyników badania marketingowego.

Efektem realizowania przedmiotu Badania marketingowe jest umiejętność identyfikowania głównych rodzajów badań oraz rodzajów źródeł informacji wykorzystywanych w badaniach marketingowych, określania liczebności próby losowej i nielosowej do badania marketingowego, a także budowania pytań kwestionariuszowych.

idź do kierunku ZARZĄDZANIE STUDIA ŁÓDŹ

Komentarze (0)