Zachowania organizacyjne

Zachowania organizacyjne

Zachowania organizacyjne

30.11.-0001

Zachowania organizacyjne

Zachowania organizacyjne to przedmiot, dzięki któremu studenci Zarządzania zdobywają wiedzę o zachowaniach człowieka w organizacji na tle jej formalnych struktur oraz o skutkach społecznych tych zachowań. Istotne jest zdobycie wiedzy o człowieku, jako złożonej jednostce, funkcjonującej w organizacji, którego zachowania można kształtować i przewidywać , ze szczególnym uwzględnieniem tworzenia i utrzymywania kultury organizacyjnej w tym kultury etycznej.

Podczas zajęć omawiane są zagadnienia dotyczące zachowania w grupie, budowania zespołu, komunikacji interpersonalnej w organizacji, czy też konfliktów organizacyjnych. Studenci poznają proces integracji społecznej w organizacji, typy osobowości zawodowych, a także istniejące zagrożenia. Poznają etapy rozwoju grup w organizacji, typy sieci komunikacji, style komunikacji, a także negocjacji.

Dzięki realizowanym zajęciom studenci potrafią analizować i podejmować problemy społeczne w organizacji, jak również prawidłowo analizować i interpretować zjawiska społeczne zachodzące w organizacji i jej otoczeniu.

idź do kierunku ZARZĄDZANIE STUDIA POZNAŃ

Komentarze (0)