Studia na specjalności psychologia reklamy, mediów i komunikacji społecznej w Warszawie to studia jednolite magisterskie, których program kształcenia trwa 5 lat (studia jednolite) i kończy się uzyskaniem dyplomu magistra.
Studia możesz podjąć w trybie stacjonarnym (dziennym) lub niestacjonarnym.
Studia gwarantują zdobycie niezbędnych umiejętności, które będą przydatne w przyszłej pracy zawodowej.
Opis kierunku
Jak skutecznie sprzedać produkt? Czym powinny charakteryzować się efektywnie przeprowadzane negocjacje? Jak prowadzić media społecznościowe, by generowały nie tylko ruch na stronie, lecz również zakupy? Między innymi odpowiedzi na te pytania poznają studenci kierunku takiego jak psychologia reklamy, mediów i komunikacji społecznej.
Praca po studiach
W programie kształcenia znalazły się przedmioty wyposażające nie tylko w teoretyczną wiedzę psychologiczną, lecz także rozwijające kompetencje miękkie. Absolwenci studiów znajdą zatrudnienie między innymi w agencjach marketingowych, reklamowych czy działach promocji firm o różnorodnych profilach działalności.
Studia psychologiczne znajdują się w kręgu wielu zainteresowań wielu absolwentów szkół średnich. Każdego roku pokazują to statystyki, informujące o liczbach osób, które aplikują na studia o tym profilu. Jeżeli marzysz o tym, by znaleźć się na listach osób przyjętych, to do swoich przygotowań maturalnych powinieneś podejść wyjątkowo rzetelnie.
Przedmioty maturalne, które otworzą ci drogę do kształcenia na studiach psychologicznych to między innymi: WOS, historia, biologia. Nie zaniedbuj także przedmiotów z grupy obligatoryjnej (język polski, matematyka, język obcy nowożytni), bo i one uwzględniane są podczas procedury rekrutacyjnej.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.
Studia psychologia reklamy, mediów i komunikacji społecznej przeznaczone są zatem dla osób, które mają bardzo zróżnicowane zainteresowania. Z jednej strony muszą cię fascynować tajniki psychologii, a z drugiej powinieneś wykazywać się niemałą kreatywnością oraz zmysłem artystycznym, dzięki któremu będziesz mógł brać udział w tworzeniu kampanii reklamowych. Jeżeli czujesz, że powyższy opis pasuje do ciebie, to studia psychologiczne o tej innowacyjnej specjalności pozwolą ci na satysfakcjonujący rozwój intelektualny.
Studia psychologiczne znajdują się w ofercie praktycznie każdego ośrodka akademickiego. To dyscyplina, która nieustannie się rozwija i otwiera nowe możliwości praktycznego wykorzystania. Tak dzieje się w przypadku psychologii reklamy, mediów i komunikacji społecznej. Kształcenie rozpoczniesz na Collegium Humanum – Szkole Głównej Menedżerskiej. Możesz mieć pewność, że nad twoim wykształceniem czuwać będzie kadra, w której znajdują się psychologowie praktycy oraz eksperci do spraw reklamy, dzięki czemu twoje wykształcenie bogate będzie w szereg umiejętności.
W programie kształcenia na studiach psychologicznych muszą znaleźć się zagadnienia bazowe i typowe dla nauki jaką jest psychologia. W praktyce oznacza to, że wśród przedmiotów odnajdziesz przykładowo:
Najważniejszy człon dydaktyczny zajmować będą te zajęcia, które poświęcone są rynkowi reklamowemu. Będziesz się uczyć chociażby o tym, jak funkcjonuje psychologia wpływu, perswazji i propagandy oraz o tym, jaki wpływ na nasze życie ma współcześnie oddziaływanie mediów.
Studia na specjalności psychologia reklamy, mediów i komunikacji społecznej w Warszawie trwają 5 lat (studia jednolite).
Studia psychologia reklamy, mediów i komunikacji społecznej wyposażą cię w szereg unikalnych kompetencji, dzięki którym twoja kariera zawodowa rozwijać się będzie dynamicznie. Na początku warto uświadomić sobie, że dziś każda firma, której zależy na skutecznym dotarciu dom klientów, musi prężnie korzystać ze zdobyczy mediów społecznościowych oraz inwestować w reklamę. Ty – dzięki swoim umiejętnościom – będziesz wiedział, jak najskuteczniej przeprowadzić taką kampanię reklamową. Nieobce będą ci techniki perswazji, będziesz wiedział, jak tworzyć przekonujące posty reklamowe i jak używać tzw. języka korzyści.
W praktyce oznacza to, że swoją karierę będziesz mógł rozwijać w korporacjach i przedsiębiorstwach, którzy współpracują ze zróżnicowanymi grupami klientów. Czeka na ciebie praca w:
Możesz pomyśleć także o założeniu własnej działalności gospodarczej, która zajmować się będzie świadczeniem różnorodnych usług reklamowych.
Uczelnie na których można studiować specjalność psychologia reklamy, mediów i komunikacji społecznej w Warszawie
STUDIA W WARSZAWIE - ważne informacje
PSYCHOLOGIA REKLAMY, MEDIÓW I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ - ważne informacje
studia psychologiczne i społeczne w Warszawie
Warszawa przyciąga młodych ludzi z całego kraju. Przyjeżdżają tu na studia lub do pracy, w nadziei na zdobycie wykształcenia, doświadczenia zawodowego i wysoko płatnej pracy z perspektywami. Liczą na prestiż, sukces.
Warszawa ma wiele do zaoferowania dla studentów i kandydatów, ale także wiele od nich wymaga – progi punktowe oraz liczba chętnych na studia są tu wysokie. Również liczba studentów jest największa w Polsce: 15 uczelni publicznych i ponad 40 niepublicznych. Największą popularnością cieszą się Uniwersytet Warszawski, Politechnika Warszawska oraz Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
Warszawskie uczelnie są uznawane za prestiżowe nie tylko w Polsce ale i za granicą. Cenione są za profesjonalną kadrę naukową i szerokie perspektywy rozwoju.
Sprawdź uczelnie i kierunki studiów w Warszawie
#MUSISZ TO WIEDZIEĆ |
Jakie studia psychologiczne wybrać
Studia na kierunku psychologia wszystko co musisz wiedzieć
Studia na wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego
Studia w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie