Psychologia reklamy, mediów i komunikacji społecznej - Warszawa

Psychologia reklamy, mediów i komunikacji społecznej - Warszawa

Psychologia reklamy, mediów i komunikacji społecznej - Warszawa

Studia w Warszawie

psychologia reklamy, mediów i komunikacji społecznej

Odkryj psychologię reklamy, mediów i komunikacji społecznej w Warszawie i sprawdź gdzie możesz studiować 

12.01.2024

Psychologia reklamy, mediów i komunikacji społecznej studia Warszawa 2024| woj. mazowieckie

Studia na specjalności psychologia reklamy, mediów i komunikacji społecznej w Warszawie to studia jednolite magisterskiektórych program kształcenia trwa 5 lat (studia jednolite) i kończy się uzyskaniem dyplomu magistra.

Studia możesz podjąć w trybie stacjonarnym (dziennym) lub niestacjonarnym.

Studia gwarantują zdobycie niezbędnych umiejętności, które będą przydatne w przyszłej pracy zawodowej.

Opis kierunku

Jak skutecznie sprzedać produkt? Czym powinny charakteryzować się efektywnie przeprowadzane negocjacje? Jak prowadzić media społecznościowe, by generowały nie tylko ruch na stronie, lecz również zakupy? Między innymi odpowiedzi na te pytania poznają studenci kierunku takiego jak psychologia reklamy, mediów i komunikacji społecznej.

 

Praca po studiach

W programie kształcenia znalazły się przedmioty wyposażające nie tylko w teoretyczną wiedzę psychologiczną, lecz także rozwijające kompetencje miękkie. Absolwenci studiów znajdą zatrudnienie między innymi w agencjach marketingowych, reklamowych czy działach promocji firm o różnorodnych profilach działalności.

Jakie wymagania podczas rekrutacji na specjalność psychologia reklamy, mediów i komunikacji społecznej w Warszawie?

Studia psychologiczne znajdują się w kręgu wielu zainteresowań wielu absolwentów szkół średnich. Każdego roku pokazują to statystyki, informujące o liczbach osób, które aplikują na studia o tym profilu. Jeżeli marzysz o tym, by znaleźć się na listach osób przyjętych, to do swoich przygotowań maturalnych powinieneś podejść wyjątkowo rzetelnie.

Przedmioty maturalne, które otworzą ci drogę do kształcenia na studiach psychologicznych to między innymi: WOS, historia, biologia. Nie zaniedbuj także przedmiotów z grupy obligatoryjnej (język polski, matematyka, język obcy nowożytni), bo i one uwzględniane są podczas procedury rekrutacyjnej.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA SPECJALNOŚCI PSYCHOLOGIA REKLAMY, MEDIÓW I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ?

Zastanawiałeś się, co (a może kto!) kryje się za popularnością takich haseł reklamowych jak: „a może frytki do tego”, „Red Bull doda ci skrzydeł”, czy „budujesz, remontujesz, urządzasz”? A może od razu słyszysz w głowie melodię na hasło: „dłuższe życie każdej pralki to Calgon”? Musisz mieć świadomość, że za sukcesem każdego takiego sloganu reklamowego kryje się sztab profesjonalistów, którzy zrobią wszystko, by zachęcić cię do nabycia kolejnego produktu. Psychologia reklamy święci obecnie triumfy, ponieważ rynek sprzedażowy nieustannie się rozwija.

Studia psychologia reklamy, mediów i komunikacji społecznej przeznaczone są zatem dla osób, które mają bardzo zróżnicowane zainteresowania. Z jednej strony muszą cię fascynować tajniki psychologii, a z drugiej powinieneś wykazywać się niemałą kreatywnością oraz zmysłem artystycznym, dzięki któremu będziesz mógł brać udział w tworzeniu kampanii reklamowych. Jeżeli czujesz, że powyższy opis pasuje do ciebie, to studia psychologiczne o tej innowacyjnej specjalności pozwolą ci na satysfakcjonujący rozwój intelektualny.

 

1. Typ i tryb studiów:

Studia na specjalności psychologia reklamy, mediów i komunikacji społecznej możemy podzielić na:

1. Typ:

 

  • Studia jednolite (magisterskie)

 

2. Tryb:
  • studia stacjonarne
  • studia niestacjonarne

 

Studia na specjalności psychologia reklamy, mediów i komunikacji społecznej w Warszawie realizowane są w ramach jendolitych studiów magisterskich. Studia jednolite magisterskie trwają pięć lat.
Uczelnie w Warszawie umożliwiają kształcenie zarówno w trybie stacjonarnym, jak i niestacjonarnym. To od Ciebie zależy, w jaki sposób chcesz studiować. Studia dzienne realizowane są od poniedziałku do piątku, natomiast studia niestacjonarne w trybie zaocznym odbywają się zazwyczaj w weekendy od piątku/soboty do niedzieli, z kolei studia niestacjonarne w trybie wieczorowym odbywają się od poniedziałku do piątku. 
Studia stacjonarne w uczelniach publicznych są bezpłatne natomiast w uczelniach niepublicznych tryb stacjonarny i niestacjonarny zazwyczaj jest odpłatny.
 

2. Program studiów i przedmioty

Studia psychologiczne znajdują się w ofercie praktycznie każdego ośrodka akademickiego. To dyscyplina, która nieustannie się rozwija i otwiera nowe możliwości praktycznego wykorzystania. Tak dzieje się w przypadku psychologii reklamy, mediów i komunikacji społecznej. Kształcenie rozpoczniesz na Collegium Humanum – Szkole Głównej Menedżerskiej. Możesz mieć pewność, że nad twoim wykształceniem czuwać będzie kadra, w której znajdują się psychologowie praktycy oraz eksperci do spraw reklamy, dzięki czemu twoje wykształcenie bogate będzie w szereg umiejętności.

W programie kształcenia na studiach psychologicznych muszą znaleźć się zagadnienia bazowe i typowe dla nauki jaką jest psychologia. W praktyce oznacza to, że wśród przedmiotów odnajdziesz przykładowo:

  • edukację emocjonalną
  • psychopatologię
  • psychologię międzykulturową

 

Najważniejszy człon dydaktyczny zajmować będą te zajęcia, które poświęcone są rynkowi reklamowemu. Będziesz się uczyć chociażby o tym, jak funkcjonuje psychologia wpływu, perswazji i propagandy oraz o tym, jaki wpływ na nasze życie ma współcześnie oddziaływanie mediów.

Ile trwają studia na specjalności psychologia reklamy, mediów i komunikacji społecznej w Warszawie?

Studia na specjalności psychologia reklamy, mediów i komunikacji społecznej w Warszawie trwają 5 lat (studia jednolite).

JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU PSYCHOLOGIA REKLAMY, MEDIÓW I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ?

Studia psychologia reklamy, mediów i komunikacji społecznej wyposażą cię w szereg unikalnych kompetencji, dzięki którym twoja kariera zawodowa rozwijać się będzie dynamicznie. Na początku warto uświadomić sobie, że dziś każda firma, której zależy na skutecznym dotarciu dom klientów, musi prężnie korzystać ze zdobyczy mediów społecznościowych oraz inwestować w reklamę. Ty – dzięki swoim umiejętnościom – będziesz wiedział, jak najskuteczniej przeprowadzić taką kampanię reklamową. Nieobce będą ci techniki perswazji, będziesz wiedział, jak tworzyć przekonujące posty reklamowe i jak używać tzw. języka korzyści.

W praktyce oznacza to, że swoją karierę będziesz mógł rozwijać w korporacjach i przedsiębiorstwach, którzy współpracują ze zróżnicowanymi grupami klientów. Czeka na ciebie praca w:

  • agencjach reklamowych
  • agencjach marketingowych
  • działach PR
  • szeroko rozumianych mediach

 

Możesz pomyśleć także o założeniu własnej działalności gospodarczej, która zajmować się będzie świadczeniem różnorodnych usług reklamowych.

Gdzie studiować na specjalności psychologia reklamy, mediów i komunikacji społecznej w Warszawie?

 

Uczelnie na których można studiować specjalność psychologia reklamy, mediów i komunikacji społecznej w Warszawie

  • Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska

 

Co warto sprawdzić przed rekrutacją na specjalność Psychologia reklamy, mediów i komunikacji społecznej w Warszawie?

 

STUDIA W WARSZAWIE - ważne informacje

kierunki studiów w Warszawie

studia w Warszawie

 

PSYCHOLOGIA REKLAMY, MEDIÓW I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ - ważne informacje

studia psychologiczne i społeczne w Warszawie

studia psychologiczne i społeczne w Polsce

zasady rekrutacji na studia

59 Uczelni w Warszawie

Warszawa przyciąga młodych ludzi z całego kraju. Przyjeżdżają tu na studia lub do pracy, w nadziei na zdobycie wykształcenia, doświadczenia zawodowego i wysoko płatnej pracy z perspektywami. Liczą na prestiż, sukces.

Warszawa ma wiele do zaoferowania dla studentów i kandydatów, ale także wiele od nich wymaga – progi punktowe oraz liczba chętnych na studia są tu wysokie. Również liczba studentów jest największa w Polsce: 15 uczelni publicznych i ponad 40 niepublicznych. Największą popularnością cieszą się Uniwersytet Warszawski, Politechnika Warszawska oraz Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.

Warszawskie uczelnie są uznawane za prestiżowe nie tylko w Polsce ale i za granicą. Cenione są za profesjonalną kadrę naukową i szerokie perspektywy rozwoju.

Sprawdź uczelnie i kierunki studiów w Warszawie

 



#MUSISZ TO WIEDZIEĆ

 

 

Komentarze (0)