Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Studia na kierunku komunikacja wizerunkowa to studia podyplomowe, których program kształcenia trwa 1 rok. Studia możesz podjąć w formie niestacjonarnej.
Komunikacja wizerunkowa to studia podyplomowe w Lublinie, które skupiają się na przekazaniu uczestnikom wiedzy i umiejętności, dzięki którym będą efektywnie prezentować siebie i swoją firmę.
Studia dzięki interdyscyplinarnemu charakterowi kształcenia, przygotowują uczestników do tego, aby wprowadzać na rynek nową markę, kreować i koordynować ją. Będą mogli również opracowywać strategię usług i produktów dopuszczonych do sprzedaży.
Studia w Lublinie na kierunku komunikacja wizerunkowa, przeznaczone są dla absolwentów uczelni wyższych dowolnego stopnia (licencjackich, inżynierskich, magisterskich lub jednolitych studiów magisterskich).
Kształcenie wpisuje się w oczekiwania kandydatów, którzy wiążą swoją karierę zawodową z branżą public relations, reklamy czy brandingu. Należy jednak pamiętać, że w procesie rekrutacji duże znaczenie może mieć kolejność dokonanych zgłoszeń oraz komplet dostarczonych dokumentów. Dlatego warto odpowiednio wcześniej zapoznać się z wymaganiami uczelni.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.
Studia na kierunku komunikacja wizerunkowa to wyjątkowy program kształcenia, który stworzono przy wsparciu z cenionymi autorytetami w branży. Uwzględniono jednocześnie światowe wzorce nauki właśnie w zakresie komunikacji wizerunkowej i marketingu.
Program zajęć powstał jako odpowiedź na rosnący problem społeczeństwa związany z brakiem umiejętności prawidłowego prezentowania siebie i swojej firmy. W ramach toku kształcenia słuchacze uczestniczą w przedmiotach obejmujących tematyką personal branding, wystąpienia publiczne, story telling czy pozycjonowanie firmy.
Treści prezentowane w trakcie wykładów oraz ćwiczeń opierają się na najnowszych trendach w badaniach komunikacji czy mediów. Wszystkie spotkania realizują doświadczeni praktycy i dydaktycy naukowi, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą.
Studia na kierunku komunikacja wizerunkowa, możemy podzielić na:
1. Typ
2. Tryb:
Absolwenci studiów na kierunku komunikacja wizerunkowa wiedzą, jak kreować pozytywny wizerunek swojej osoby, przedsiębiorstwa lub marki w branży, mediach, wśród klientów czy inwestorów.
Wiedzą, jakie działania zastosować, aby wspierać wyjście z sytuacji kryzysowej. Wyróżniają się jednocześnie rozwiniętymi kompetencjami brandingu, public relations, zarządzania sytuacjami kryzysowymi, pozycjonowania firmy czy story telling.
Wykazują się jednocześnie znajomością metod manipulacji wizerunkiem i antymanipulacji. Efektywnie stosują media społecznościowe w procesie budowania strategii komunikacyjnej. Jednocześnie potrafią kreować wartościowe treści pod kątem SEO, które wspierają wizerunek marki osobistej oraz komercyjnej.
Studia na kierunku komunikacja wizerunkowa, trwają 1 rok (studia podyplomowe).
Po ukończeniu kształcenia na kierunku studiów komunikacja wizerunkowa absolwenci mogą rozpocząć pracę w agencjach brandingowych, PR czy w komunikacji wizerunkowej. Bez problemu odnajdą się również w roli specjalistów w studium projektowym, graficznym, mediach tradycyjnych i elektronicznych.
Mogą podejmować również współpracę z domem medialnym, agencją badań rynku czy agencją prasową jako rzecznicy prasowi lub doradcy wizerunkowi.
Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku komunikacja wizerunkowa
Studia na kierunku komunikacja wizerunkowa, opierają się na aktualnych trendach w branży marketingu oraz mediów. W efekcie absolwenci bez problemu znajdą zatrudnienie zgodne ze swoim wykształceniem.