Komunikacja wizerunkowa - studia podyplomowe w Rzeszowie

Komunikacja wizerunkowa - studia podyplomowe w Rzeszowie

Komunikacja wizerunkowa - studia podyplomowe w Rzeszowie
Dodaj do ulubionych

Komunikacja wizerunkowa - studia podyplomowe w Rzeszowie

Studia na kierunku komunikacja wizerunkowa to studia podyplomowe, których program kształcenia trwa 1 rok. Studia możesz podjąć w formie niestacjonarnej.

 

Studia w Rzeszowie na tym kierunku są skierowane do osób pragnących zdobyć zaawansowaną wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania wizerunkiem oraz komunikacją w różnych organizacjach, instytucjach oraz na rynku komercyjnym. Program koncentruje się na zrozumieniu i stosowaniu strategii komunikacyjnych, które kształtują pozytywny obraz firmy, marki, osoby publicznej lub produktu. Studenci poznają teorie i modele komunikacji. Tworzą i implementują strategie wizerunkowe. Uczą się także na temat komunikacji korporacyjnej i brandingu.

Absolwenci mogą pracować w roli specjalistów do spraw public relations w działach PR w firmach i korporacjach. Będą odpowiedzialni za tworzenie i realizację strategii komunikacyjnych, a także zarządzanie relacjami z mediami i interesariuszami. Jako specjaliści do spraw komunikacji korporacyjnej odnajdą się z kolei w działach komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Mogą kierować wizerunkiem firmy i budować relację z pracownikami oraz klientami, a także tworzyć materiały komunikacyjne, takie jak biuletyny, raporty roczne.

Jakie wymagania rekrutacyjne?

Studia podyplomowe w Rzeszowie na tym kierunku przeznaczone są dla osób z wyższym wykształceniem. Na przyjęcie wpływa kolejność zgłoszeń.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

Jak wyglądają studia na kierunku komunikacja wizerunkowa?

Studia na tym kierunku obejmują zarówno wykłady, seminaria, jak i praktyczne warsztaty. Studenci zapoznają się z teorią komunikacji, znaczeniem wizerunku w organizacji, analizą grup docelowych.

Uczą się tworzenia strategii wizerunkowych, budowania marki, zarządzania kryzysowego. Poznają także narzędzia i techniki komunikacji, np. media relations, public relations, marketing wizerunkowy.

Zapoznają się również z metodami badania wizerunku, analizą danych, monitorowaniem mediów. Ważnym elementem programu są także etyczne aspekty zarządzania wizerunkiem, CSR, transparentnością działań komunikacyjnych.

Kadrę dydaktyczną stanowią zarówno akademicy, jak i praktycy z branży komunikacji wizerunkowej PR, marketingu i mediów. Dzięki temu studenci mają możliwość czerpania wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej.

 

1. Typ i tryb studiów:

Studia na kierunku komunikacja wizerunkowa, możemy podzielić na:

1. Typ

2. Tryb:

 

2. Zdobywana wiedza i umiejętności

Absolwenci potrafią tworzyć i wdrażać kompleksowe strategie komunikacyjne, a także analizować i oceniać potrzeby czy oczekiwania różnych grup docelowych. Budują oraz utrzymują pozytywny wizerunek firmy, marki czy produktu.

Prowadzą komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, tworząc i zarządzając kanałami komunikacyjnymi. Przygotowują także informacje prasowe, oświadczenia i organizują konferencje prasowe.

Samodzielnie tworzą strategie brandingowe, planują kampanie reklamowe i promocyjne. Analizują także skuteczność działań marketingowych. Kreują jednocześnie i wdrażają strategie komunikacyjne w mediach społecznościowych.

 

Ile trwają studia na kierunku komunikacja wizerunkowa?

Studia na kierunku komunikacja wizerunkowa trwają 1 rok (studia podyplomowe).

 

Jaka praca po studiach na kierunku komunikacja wizerunkowa

Absolwenci mogą pracować w roli specjalistów do spraw public relations w działach PR w firmach. Będą tworzyć i realizować strategie komunikacyjne, zarządzać relacjami z mediami oraz interesariuszami.

Jako specjaliści do spraw komunikacji korporacyjnej będą z kolei odpowiedzialni za kreowanie wizerunku firmy i budowanie relacji z pracownikami oraz klientami. Mogą także tworzyć materiały komunikacyjne, takie jak biuletyny, raporty roczne itd.

Odnajdą się również w roli managera do spraw marketingu i brandingu. Zajmą się zarządzaniem marką i jej komunikacją na rynku.

Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku komunikacja wizerunkowa

  • specjalista do spraw PR,
  • specjalista do spraw komunikacji korporacyjnej,
  • manager do spraw marketingu i brandingu,
  • konsultant do spraw wizerunku,
  • rzecznik prasowy.

Studia te dostarczają wszechstronnych umiejętności i wiedzy, które są cenione w wielu branżach, otwierając przed absolwentami szerokie możliwości rozwoju zawodowego oraz kariery.

Komentarze (0)