Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Zarządzanie marketingiem i sprzedażą to nowatorska forma kształcenia w pełni odpowiadająca na zapotrzebowania współczesnego rynku pracy. Studenci mają okazję zająć się planowaniem i realizacją działań marketingowych i public relations w zgodzie z aktualnymi trendami.
W trakcie realizowanych zajęć z pewnością zapoznasz się z nowoczesnymi technikami sprzedaży, promocji i merchansidingu, a także z metodami budowania i prezentacji konkurencyjnej oferty sprzedażowej. Interdyscyplinarny program studiów wypełniony jest takimi przedmiotami jak: kampanie promocyjno-reklamowe, współczesne trendy w zarządzaniu marketingiem, zachowania współczesnego konsumenta, e-marketing i social media.
Absolwenci zatrudniani są jako menedżerowi produktu, marki i sprzedaży, specjaliści ds. szkoleń w zakresie technik sprzedaży, specjaliści ds. kreowania wizerunku, rzecznicy prasowi, pracownicy agencji reklamowej, key account manager, kierownicy działu sprzedaży i marketingu, a w końcu prezesi ds. marketingu, sprzedaży.