Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Wiele technik reklamowych stosuje metody skutecznego zdobywania grona odbiorców poprzez wdrożenie graficznego zaplecza realizowanych projektów, czy ulotek reklamowych. Grafika wydawniczo-reklamowa to propozycja dla osób kreatywnych i ambitnych, zainteresowanych sukcesywnym zgłębianiem tajników programów graficznych oraz specyfiki działania rozmaitych agencji reklamowych.
Dzięki edukacji na grafice wydawniczo-reklamowej zgłębisz nie tylko wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu informatyki oraz sztuk wizualnych, ale również zapoznasz się z podstawami niektórych nauk społecznych celem zrozumienia najważniejszych technik reklamowych.
Możliwości zawodowe dla abiturientów grafiki wydawniczo-reklamowej dla wielu z pewnością okażą się interesujące. Dzięki wyniesionym z siatki kształcenia umiejętnościom, popartym szeroką wiedzą teoretyczną, będziesz mógł zatrudnić się w międzynarodowych agencjach reklamowych, pracowniach graficznych, przedsiębiorstwach związanych z przemysłem informatycznym, a także własnej działalności gospodarczej.