MARKETING I SOCIAL MEDIA

MARKETING I SOCIAL MEDIA

MARKETING I SOCIAL MEDIA

Studia w Trójmieście

marketing i social media

Odkryj studia marketing i social media w Trójmieście i sprawdź gdzie możesz studiować

Marketing i social media studiaGdańsk | Gdynia | Sopot - specjalność / ścieżka kształcenia

Marketing i social media to obszerna propozycja kształcenia, która jest adresowana przede wszystkim do osób chcących sukcesywnie zdobywać orientację we współczesnym środowisku marketingowym w celu pozyskania pragmatycznych możliwości zawodowych. Jako potencjalny kandydat powinieneś pamiętać o złożonym programie kształcenia, który będzie miał wymiar praktyczny.

Dzięki takim przedmiotom, jak między innymi: e-komunikacja i social media, audyt marketingowy, rachunkowość i dokumentacja finansowa, kreatywność w reklamie oraz marketing internetowy i mobilny, poznasz od wewnątrz środowisko marketingowe. Uprzednio będziesz musiał zrozumieć psychologiczne zjawiska wpływu reklamy na konsumentów, nauczyć się swobodnego poruszania w obszarze szeroko rozumianych social mediów oraz podejmowania przemyślanych działań marketingowych.

Jako że w obecnych czasach posiadanie złożonych kompetencji marketingowych jest niezwykle cenione, absolwenci będą mogli zatrudnić się w wielu praktycznych obszarach zawodowych. Abiturienci założą własną działalność gospodarczą, pomyślą o związaniu przyszłości z istniejącymi firmami i agencjami kreatywnymi lub obejmą kierownicze stanowiska w międzynarodowych przedsiębiorstwach związanych z prowadzeniem social mediów.

Zobacz, na jakich uczelniach w Gdańsku | Gdyni | Sopocie jest specjalność / ścieżka kształcenia MARKETING I SOCIAL MEDIA

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
typ studiów
tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni

Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni

Jednostka prowadząca

Pokaż więcej

Komentarze (0)