Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
16.01.2025
Digital Communication and Social Media for Management to anglojęzyczna propozycja kształcenia skierowana do osób kreatywnych, otwartych na nowości, które pragną stawić czoła wymaganiom współczesności. Kierunek powstały w wyniku szczegółowych analiz rynku oraz rozmów z ekspertami stanowi odpowiedź nie tylko na zapotrzebowanie pracodawców, ale i samych studentów.
Studia na kierunku digital communication and social media for management w UŁ | |
---|---|
Forma studiów | stacjonarne |
Poziom studiów | studia I stopnia |
Czas trwania | 3 lata (studia I stopnia) |
Ważne terminy | Harmonogram rekrutacji > |
Studia I stopnia
W procesie rekrutacji na studia 2025/2026 na Uniwersytecie Łódzkim na kierunku digital communication and social media for management wymagane są następujące przedmioty maturalne: język angielski oraz 1 przedmiot do wyboru z: geografia, historia, informatyka, język obcy nowożytny, matematyka, wiedza o społeczeństwie.
Informacje mogą ulec zmianie, szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
Kształcenie na kierunku Digital Communication and Social Media for Management w Uniwersytecie Łódzkim umożliwia pozyskanie wiedzy multidyscyplinarnej, w szczególności w zakresie szeroko rozumianych mediów społecznościowych i komunikacji cyfrowej. Studenci zaznajamiają się z zagadnieniami środowiska biznesowego, ochrony danych i cyberbezpieczeństwa, gospodarki cyfrowej, technologii cyfrowych, grafiki i projektowania, czy komunikacji marketingowej. Kierunek prowadzony jest we współpracy z wykładowcami z uczelni zagranicznych, co pozwala na pozyskiwanie wiedzy w ujęciu globalnym, jak również przygotowanie do pracy w środowisku międzynarodowym.
Progi punktowe na kierunek digital communication and social media for management - Uniwersytet Łódzki
Kandydaci na Uniwersytet Łódzki ubiegający się o przyjęcie na studia stacjonarne 2024/2025 na kierunek digital communication and social media for management musieli uzyskać co najmniej 443 pkt., ponieważ tyle wynosił minimalny próg punktowy.
Sprawdź progi na Uniwersytet Łódzki
Digital Communication and Social Media for Management główne przedmioty:
Jak może wyglądać droga zawodowa po ukończeniu nauki? Absolwenci studiów na kierunku Digital Communication and Social Media for Management w Uniwersytecie Łódzkim wyróżniają się obszerną wiedzą i licznymi umiejętnościami. Sprawnie poruszają się po zagadnieniach innowacyjnych modeli biznesowych, komunikacji marketingowej, zarządzania mediami społecznościowymi, narzędzi mediów społecznościowych, technologii cyfrowych, ochrony danych. Z pozyskanym wykształceniem będą mogli znaleźć zatrudnienie między innymi jako: specjaliści do spraw social media, menedżerowie do spraw usług cyfrowych, menedżerowie do spraw marketingu treści.
Studia w Łodzi to zagadnienie obszerne i złożone z wielu elementów. Na edukacyjnej mapie miasta można odnaleźć coraz więcej nowoczesnych i unikatowych kierunków, które stanowią odpowiedź na zapotrzebowanie rynku. Która uczelnia oferuje takie kierunki? Uniwersytet Łódzki. A jakie ma Uniwersytet Łódzki opinie? Martyna, studentka kierunku Digital Communication and Social Media for Management mówi:
„Uniwersytet Łódzki jest uczelnią, która trzyma na rękę na pulsie i wprowadza kierunki, których nie ma nigdzie indziej. Tutaj można zdobyć wykształcenie nowoczesne, na które rzeczywiście istnieje zapotrzebowanie na rynku.”
Studia na kierunku digital communication and social media for management prowadzone są przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego zlokalizowanego przy ul. Matejki 22/26 w Łodzi.
Kontakt:
tel. (0-42) 635 50 51
Absolwent kierunku Digital Communication and Social Media for Management w Uniwersytecie Łódzkim posiada wiedzę i umiejętności między innymi w zakresie:
Absolwent kierunku Digital Communication and Social Media for Management w Uniwersytecie Łódzkim znajdzie zatrudnienie między innymi jako:
Artykuł ma charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni:
Uniwersytet Łódzki