Digital Communication and Social Media for Management

Digital Communication and Social Media for Management

Digital Communication and Social Media for Management

17.05.2022

Digital Communication and Social Media for Management – Uniwersytet Łódzki

Digital Communication and Social Media for Management to anglojęzyczna propozycja kształcenia skierowana do osób kreatywnych, otwartych na nowości, które pragną stawić czoła wymaganiom współczesności. Kierunek powstały w wyniku szczegółowych analiz rynku oraz rozmów z ekspertami stanowi odpowiedź nie tylko na zapotrzebowanie pracodawców, ale i samych studentów.

Studia na kierunku digital communication and social media for management w UŁ
Forma studiów stacjonarne
Poziom studiów studia I stopnia
Czas trwania 3 lata (studia I stopnia)
Ważne terminy Harmonogram rekrutacji >

Kształcenie na kierunku Digital Communication and Social Media for Management w Uniwersytecie Łódzkim umożliwia pozyskanie wiedzy multidyscyplinarnej, w szczególności w zakresie szeroko rozumianych mediów społecznościowych i komunikacji cyfrowej. Studenci zaznajamiają się z zagadnieniami środowiska biznesowego, ochrony danych i cyberbezpieczeństwa, gospodarki cyfrowej, technologii cyfrowych, grafiki i projektowania, czy komunikacji marketingowej. Kierunek prowadzony jest we współpracy z wykładowcami z uczelni zagranicznych, co pozwala na pozyskiwanie wiedzy w ujęciu globalnym, jak również przygotowanie do pracy w środowisku międzynarodowym.

 

Program studiów i przedmioty

Studia na kierunku Digital Communication and Social Media for Management w Uniwersytecie Łódzkim realizowane są w oparciu o bogaty program nauczania, w którym widnieją między innymi takie przedmioty jak:

  • Introduction to Management,
  • Business English,
  • Digital Technologies,
  • Innovation Business Models,
  • Customer Behaviour,
  • Influencer Marketing,
  • Social Media Ads and Analytics

 

Praca po studiach

Jak może wyglądać droga zawodowa po ukończeniu nauki? Absolwenci studiów na kierunku Digital Communication and Social Media for Management w Uniwersytecie Łódzkim wyróżniają się obszerną wiedzą i licznymi umiejętnościami. Sprawnie poruszają się po zagadnieniach innowacyjnych modeli biznesowych, komunikacji marketingowej, zarządzania mediami społecznościowymi, narzędzi mediów społecznościowych, technologii cyfrowych, ochrony danych. Z pozyskanym wykształceniem będą mogli znaleźć zatrudnienie między innymi jako: specjaliści do spraw social media, menedżerowie do spraw usług cyfrowych, menedżerowie do spraw marketingu treści.

 

Opinie

Studia w Łodzi to zagadnienie obszerne i złożone z wielu elementów. Na edukacyjnej mapie miasta można odnaleźć coraz więcej nowoczesnych i unikatowych kierunków, które stanowią odpowiedź na zapotrzebowanie rynku. Która uczelnia oferuje takie kierunki? Uniwersytet Łódzki. A jakie ma Uniwersytet Łódzki opinie? Martyna, studentka kierunku Digital Communication and Social Media for Management mówi:

„Uniwersytet Łódzki jest uczelnią, która trzyma na rękę na pulsie i wprowadza kierunki, których nie ma nigdzie indziej. Tutaj można zdobyć wykształcenie nowoczesne, na które rzeczywiście istnieje zapotrzebowanie na rynku.”

 

 

Wiedza, którą zdobędziesz studiując Digital Communication and Social Media for Management w UŁ:

Absolwent kierunku Digital Communication and Social Media for Management w Uniwersytecie Łódzkim posiada wiedzę i umiejętności między innymi w zakresie:

  • komunikacji marketingowej,
  • innowacyjnych modeli biznesowych,
  • technologii cyfrowych,
  • ochrony danych i cyberbezpieczeństwa,
  • narzędzi IT w biznesie.

 

Praca, czyli gdzie będziesz pracował po Digital Communication and Social Media for Management:

Absolwent kierunku Digital Communication and Social Media for Management w Uniwersytecie Łódzkim znajdzie zatrudnienie między innymi jako:

  • social commerce and digital services manager,
  • specjalista do spraw mediów społecznościowych,
  • junior social media account executive,
  • influencer marketing manager,
  • content marketing manager.

 

Jakie przedmioty zdawać na maturze

STUDIA I STOPNIA

W procesie rekrutacji na studia I stopnia na kierunku digital communication and social media for management brane są pod uwagę następujące przedmioty maturalne:

biologia, chemia, fizyka, geografia, historia, informatyka, język angielski, język obcy, matematyka, wiedza o społeczeństwie

Informacje mogą ulec zmianie, szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

Artykuł ma charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Uniwersytet Łódzki

Komentarze (0)