Akademia Sztuki w Szczecinie

Wydział Architektury Wnętrz

pl. Orła Białego 2

70-562 Szczecin

Telefon 664 080 174, 664 080 238

marta.oblegor@akademiasztuki.eu

https://akademiasztuki.eu/ksw

Wydział Architektury Wnętrz

Akademia Sztuki w Szczecinie

pl. Orła Białego 2

70-562 Szczecin

Telefon 664 080 174, 664 080 238

marta.oblegor@akademiasztuki.eu

https://akademiasztuki.eu/ksw

  • ARCHITEKTURA WNĘTRZ I PRZESTRZEŃ WIRTUALNA

    Rekrutacja

    stopień: (I) (II) czas trwania: 3 lata • 2 lata
    tryb: stacjonarne
    Pokaż więcej

    tryb studiów: stacjonarne
    typ studiów: I stopnia II stopnia
    czas trwania: 3 lata 2 lata
    tytuł zawodowy: licencjat magister

    STUDIA PIERWSZEGO STOPNIA/STUDIA DRUGIEGO STOPNIA

    KIERUNEK: Architektura wnętrz i przestrzeń wirtualna

    Specjalności:

    - architektura wnętrz i przestrzeń wirtualna

    Celem kształcenia na kierunku jest przygotowanie przyszłego projektanta zarówno do zespołowej, jak i indywidualnej pracy, związanej z projektowaniem szeroko pojętej architektury wnętrz. Student uczy się projektować wnętrza mieszkalne, użyteczności publicznej, przestrzenie wystawiennicze, formy architektoniczne w przestrzeni otwartej i zamkniętej, interaktywną przestrzeń wirtualną i hybrydową.

    Poznaje najnowsze technologie i interfejsy z zakresu projektowania architektury wnętrz i przestrzeni wirtualnej w teorii i w praktyce, korzystając z najnowszego wyposażenia pracowni i warsztatów. 

    Student ma szanse na zdobycie specjalizacji odpowiadającej potrzebom zatrudnienia w architektonicznych studiach projektowych, zakładach produkujących meble, pracowniach aranżacji wnętrz lub pracy w charakterze niezależnego projektanta. Program kierunku pozwala na indywidualny wybór studiowanych dziedzin i dedykowanych im pracowni w zakresie projektowania.

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

    Wymagania rekrutacyjneSpecjalności

    Studia I stopnia stacjonarne

    • Architektura wnętrz i przestrzeń wirtualna

    Studia II stopnia stacjonarne

    • Architektura wnętrz i przestrzeń wirtualna

    STUDIA I STOPNIA

    W procesie rekrutacji na studia I stopnia brany jest wynik dwuetapowego egzaminu wstępnego.

    Informacje mogą ulec zmianie, szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    STUDIA II STOPNIA

    Podstawą kwalifikacji na studia II stopnia jest wynik egzaminu wstępnego.

    Informacje mogą ulec zmianie, szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

  • GRY KOMPUTEROWE I RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA

    Rekrutacja

    stopień: (I) czas trwania: 3 lata
    tryb: stacjonarne
    Pokaż więcej

    tryb studiów: stacjonarne
    typ studiów: I stopnia
    czas trwania: 3 lata
    tytuł zawodowy: licencjat
    Uczelnie Szczecin - kierunek Gry komputerowe i rzeczywistość wirtualna
    Studentki i studenci na kierunku gry komputerowe i rzeczywistość wirtualna mają okazję poznać zarówno dziedziny związane bezpośrednio z procesem tworzenia gier, takie jak np. modelowanie 3D, projektowanie interfejsów, concept art czy animacja,
    jak i dziedziny humanistyczne związane z procesem wydawniczym oraz metodyką pracy nad projektami, takie jak np. marketing i dystrybucja czy ochrona własności intelektualnej. Pozwala to absolwentom i absolwentkom kierunku łatwiej i szybciej odnaleźć się na rynku pracy oraz osiągać sukcesy w osobistym rozwoju naukowym.
    Kształcenie na tym kierunku umożliwia zaznajomienie się z procesem projektowania gier i przestrzeni wirtualnych, przygotowanie do pracy w zespołach, również interdyscyplinarnych oraz specjalistyczne pogłębienie wiedzy w wybranych aspektach, poprzez indywidualny dobór pracowni kierunkowych. Absolwentki i absolwenci kierunku mają możliwość obrania komercyjnej ścieżki zawodowej w branży projektowania gier i VR, jak również prowadzenia samodzielnej działalności artystycznej i projektowej. Dzięki nabyciu szerokich umiejętności dysponują kwalifikacjami cenionymi w branżach kreatywnych.
    Studenci i studentki realizują program studiów przy wykorzystaniu specjalistycznego zaplecza sprzętowego w postaci komputerów, interfejsów VR, motion capture i specjalistycznego oprogramowania, jak np. Unreal Engine i Unity, mając dostęp do laboratoriów i warsztatów, jak np. druku 3d, fotografii, studia nagrań, itp. Uczelnia przy organizacji praktyk zawodowych współpracuje z firmami działającymi w branży np.: Fabryka Gier, Panopticum (VRR), The Moonwalls w Szczecinie, Playway S.A., Forestlight Games S.A., Concept Lab Sp. z o.o. w Warszawie. W ramach studiów realizowane są również plenery w formie udziału w game jam’ach.

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

    Wymagania rekrutacyjne

    STUDIA I STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

Informacje mogą ulec zmianie. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Akademia Sztuki w Szczecinie

Opinie (0)