KOMUNIKACJA MARKETINGOWA

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA

Komunikacja marketingowa studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Komunikacja marketingowa to propozycja kształcenia, która adresowana jest do osób zainteresowanych zdobyciem szerokiej wiedzy na temat komunikacji marketingowej oraz koncepcji, uwarunkowań i efektów jej stosowania. Studenci zaznajamiają się ze specyfiką narzędzi komunikacji marketingowej, przebiegiem procesów składających się na zarządzanie komunikacją marketingową, a także zasadami współpracy z mediami.

Dzięki realizowanym zajęciom studenci poruszają się po zagadnieniach: zarządzania reklamą, public relations, komunikacji marketingowej w Internecie i mediach społecznościowych, strategii kreatywnych w reklamie czy promocji sprzedaży. Oprócz tego, nabywają umiejętności w zakresie: tworzenia kreatywnych przekazów komunikacyjnych, prowadzenia badań i analiz, oceniania trafności różnych rozwiązań oraz prowadzenia pomiaru efektów komunikacji marketingowej, a także planowania i wdrażania działań organizacji w zakresie reklamy, public relations, sprzedaży i promocji sprzedaży.

Co po studiach? Jak może wyglądać droga zawodowa po ukończeniu nauki? Absolwenci tej ścieżki kształcenia posiadają wiedzę i umiejętności, które razem stanowią podstawę do pracy w roli menedżera do spraw komunikacji marketingowej, menedżera do spraw strategii i komunikacji, specjalisty do spraw komunikacji marketingowej czy dyrektora kreatywnego.

 

Uczelnie, gdzie KOMUNIKACJA MARKETINGOWA jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Komentarze (0)