Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Komunikacja marketingowa to propozycja kształcenia, która adresowana jest do osób zainteresowanych zdobyciem szerokiej wiedzy na temat komunikacji marketingowej oraz koncepcji, uwarunkowań i efektów jej stosowania. Studenci zaznajamiają się ze specyfiką narzędzi komunikacji marketingowej, przebiegiem procesów składających się na zarządzanie komunikacją marketingową, a także zasadami współpracy z mediami.
Dzięki realizowanym zajęciom studenci poruszają się po zagadnieniach: zarządzania reklamą, public relations, komunikacji marketingowej w Internecie i mediach społecznościowych, strategii kreatywnych w reklamie czy promocji sprzedaży. Oprócz tego, nabywają umiejętności w zakresie: tworzenia kreatywnych przekazów komunikacyjnych, prowadzenia badań i analiz, oceniania trafności różnych rozwiązań oraz prowadzenia pomiaru efektów komunikacji marketingowej, a także planowania i wdrażania działań organizacji w zakresie reklamy, public relations, sprzedaży i promocji sprzedaży.
Co po studiach? Jak może wyglądać droga zawodowa po ukończeniu nauki? Absolwenci tej ścieżki kształcenia posiadają wiedzę i umiejętności, które razem stanowią podstawę do pracy w roli menedżera do spraw komunikacji marketingowej, menedżera do spraw strategii i komunikacji, specjalisty do spraw komunikacji marketingowej czy dyrektora kreatywnego.