Praca Service Level Manager (Telekomunikacja, OSS) Kraków, małopolskie

Praca Service Level Manager (Telekomunikacja, OSS) Kraków, małopolskie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | Service Level Manager (Telekomunikacja, OSS)

Miejsce: Kraków, małopolskie

Opis stanowiska

  • Raportowanie stanu usług, statusu SLA i zdefiniowanych KPI
  • Definiowanie i weryfikowanie kryteriów akceptacji dla nowych/zmienionych usług
  • Obserwacja i analiza dostępnych informacji, aby poprzez usprawnienia i ciągłe doskonalenie podnosić poziom zadowolenia klienta ze świadczonych usług 
  • Aktywne uczestnictwo w ciągłym podnoszeniu dojrzałości usług i komfortu codziennej pracy zespołu supportowego
  • Monitorowanie i zwiększanie satysfakcji klientów z usług dostarczanych przez Comarch
  • Analiza i organizacja rozwiązywania błędów oprogramowania zgłaszanych przez pracowników działów technicznych operatorów
  • Odpowiednia priorytetyzacja zgłaszanych problemów
  • Wsparcie dla pozostałych pracowników realizujących krytyczne procesy biznesowe w imieniu klientów
  • Ścisła współpraca z działem produkcyjno-rozwojowym (R&D), z architektami oraz wsparcie dla działów sprzedaży i konsultingu
     

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne do wymienionych)
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w dziale wsparcia w branży IT
  • Znajomość metodologii ITIL
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i analityczne
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Otwartość, samo-dyscyplina, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Dodatkowymi atutami będą:wiedza z dziedziny telekomunikacja
  • znajomość drugiego języka obcego (szczególnie niemiecki, hiszpański)
  • znajomość podstaw programowania i relacyjnych baz danych 
  • znajomość Oracle Database i/lub języka PL/SQL
  • znajomość środowiska Linux 

Oferujemy

  • Zrównoważoney rozwój umiejętności technicznych i miękkich przy pracy z największymi operatorami i specjalistami z branży telekomunikacyjnej,
  • Możliwość poznania od wewnątrz działania dużych i złożonych platform OSS klasy Enterprise
  • Styczności z kulturami z różnych rejonów świata, w tym po zdobyciu niezbędnego doświadczenia możliwość wyjazdów zagranicznych do klientów,
  • Rozwój kariery w innych działach w dalszej przyszłości – R&D, wdrożeniowych, konsultingowych,
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownią, stołówka
  • Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin, a także wejściówki na lodowisko.
  • Praca w Comarch to ponadto:
  • stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem,
  • opieka medyczna dla pracowników, a także ich rodzin,
  • indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń,
  • praca na pełen etat w przyjaznej atmosferze,
  • dostęp do obiektów sportowych i rekreacyjnych oraz wsparcie udziału w zawodach,
  • spotkania integracyjne, czy wspólne inicjatywy dla lokalnych społeczności (np. Mundial Comarch, Comarch ONrun/ONbike).
     

Komentarze (0)