Praca Analityk Systemowy (Mar-Tech/Retail Media Network) Łódź, łódzkie

Praca Analityk Systemowy (Mar-Tech/Retail Media Network) Łódź, łódzkie

ROSSMANN profil

Jesteśmy liderem rynku drogeryjnego w Polsce. Dziś mamy ponad 1.200 drogerii, 700 tys. klientów dziennie, stworzyliśmy 17 tys. miejsc pracy. Wiele razy Polacy wybrali Rossmanna swoją ulubioną drogerią. Od konkurencji wyróżnia nas szeroka oferta i to na „każdą kieszeń”. Przyjazna obsługa i świetne lokalizacje - to nasze kolejne atuty. Nasze sklepy otwieramy w całej Polsce natomiast swoją Centralę mamy w Łodzi. Wraz z rozwojem naszej sieci i otwieraniem co roku nowych kilkudziesięciu sklepów, rozbudowujemy poszczególne działy w centrali, aby jeszcze sprawniej realizować biznesowe założenia Rossmanna.

Firma: ROSSMANN | Analityk Systemowy (Mar-Tech/Retail Media Network)

Miejsce: Łódź, łódzkie

Opis stanowiska

  • tworzeniem roadmapy rozwoju Retail Media Network w Rossmann, 
  • zbieranie i analiza wymagań oraz celów biznesowych dotyczących rozwoju systemów CRM, Marekting Automation, Digital Signage i wspierających obszar SEM/SEO, 
  • modelowanie i optymalizacja procesów realizowanych przez dział Marketingu i Paid Media,
  • wsparcie przy tworzeniu map drogowych i harmonogramów wdrażania nowych funkcjonalności, 
  • przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji na temat postępów projektów, 
  • ścisła współpraca z zespołem, aby dostarczone rozwiązania spełniały wymagania biznesu, 
  • analiza, rekomendacja usprawnień, szukanie i współpraca w innowacjach.

Wymagania

  • doświadczenie w analizie systemowej, 
  • znajomość zagadnień z obszaru API,  
  • umiejętność definiowania wymagań funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych dla systemów IT, 
  • znajomość notacji BPMN/UML, (szczególnie UML i umiejętność modelowania powiązań między systemami), 
  • wysokie zdolności analityczne, doświadczenie w tworzeniu dokumentacji produktowej,   
  • umiejętność tworzenia diagramów przepływu pracy, opisów przypadków użycia, historyjek użytkownika, przypadków i scenariuszy testowych, 
  • umiejętność facylitowania spotkań, pozyskiwania wymagań funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych,  
  • znajomość metod zarządzania projektami i prowadzenia analiz, 
  • wysokie zdolności analityczne, umiejętność przekładania danych na wnioski i rekomendacje, umiejętność prezentacji danych i formułowania wniosków, 
  • komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej, 
  • zdolność do pracy w dynamicznym środowisku projektowym. 

Mile widziane

  • znajomość platform reklamowych np. Criteo, Citrus Ad, Amazon Ads, Meta Ads.,
  • znajomość platform do zarządzania Retail Media,  
  • wiedza z obszaru targetowania, programmatic advertising, SEM/SEO, 
  • doświadczenie w pracy w zespołach wykorzystujących podejście zwinne i framework Scrum, 
  • umiejętność tworzenia makiet i znajomość narzędzi takich jak Figma, 
  • znajomość Azure DevOps i Confluence. 

Oferujemy

  • umowę o pracę,  
  • możliwość pracy w układzie 3 dni stacjonarnie 2 dni zdalnie,  
  • możliwość uczestnictwa w konferencjach Tribes,  
  • przestrzeń do eksperymentowania,  
  • współpracę opartą na wartościach - jesteśmy zespołem, który kieruje się określonymi wartościami. Wspieramy atmosferę pracy opartą na szacunku, zaufaniu i współpracy. Promujemy innowacyjność, kreatywność i odpowiedzialność,
  • możliwości rozwoju - wierzymy w nieustanne doskonalenie i chcemy pomagać naszym pracownikom w rozwoju potencjału (oferujemy szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, warsztaty, szkolenia e-learningowe, programy rozwojowe, oraz możliwość uczestniczenia w rekrutacjach wewnętrznych),  
  • przyjazną atmosferę, zarówno w pracy jak i w Game Room,  
  • catering w biurze,  
  • wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych. 

Komentarze (0)