Praca People Analytics Manager Warszawa, mazowieckie

Praca People Analytics Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI Polska | People Analytics Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Synthesize large data outputs into meaningful insights and business recommendations
  • See beyond the data to identify solutions that will raise the bar for all people-related issues
  • Evaluate and dissect people data to identify trends and recommend enhancements for core people metrics
  • Delivering and developing key metric reports in a timely manner
  • Creating dashboards using simple and effective visualizations that can be scaled for consumption by a larger audience
  • Ensuring high quality data
  • Partner with the P&C teams on people projects to identify and clarify critical people issues, deeply understand our people processes, and analyze data to drive improvement
  • Establish relationships with senior management level
  • Sell ideas and systems within the organization effectively
  • Assisting in the design, development, testing and implementation of new or modified systems to meet changing requirements

Wymagania

  • Master’s degree in a quantitative discipline such as Statistics, Data Science, Finance, Econometrics.
  • 4 years + of work experience in data analytics. P&C, Marketing and Sales experience is a plus
  • Knowledge of BI solutions(Power BI, Qlik, Tableau), SQL and R/Python as a plus
  • Good command of SAP and Excel
  • Have an experience in FMCG
  • Analytical skills including problem solving, attention to detail and clear communication of complex results
  • Ability to communicate analyses and outcomes to technical and non-technical audiences
  • Ability to self-start work in an unstructured environment
  • Fluent written & spoken English

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center
  • Complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better
  • Access to free Linkedin Learning and Rosetta Stone
  • Flexible working conditions 
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)