Praca Talent Advisor (Czech, Slovak, Hungarian, Turkish, Romanian) Warszawa, mazowieckie

Praca Talent Advisor (Czech, Slovak, Hungarian, Turkish, Romanian) Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI Polska | Talent Advisor (Czech, Slovak, Hungarian, Turkish, Romanian)

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Working closely with Hiring Managers and entity P&C Business Partners
  • Identifying the requirements for an open and future positions and developing scenarios for various roles
  • Ownership of the end to end process for each assigned vacancy under management
  • Providing each Hiring Manager with guidance and insights
  • Collaborating with assigned Sourcing Specialist or Screening Specialist (creating high quality list of candidates, obtaining feedback)
  • Engagement of specialist staffing agencies where appropriate
  • Providing required offer details to HR Administration

Wymagania

  • Strong knowledge of the Talent Attraction/Acquisition
  • At least 2 years of recruitment experience, preferably in a Shared Services environment
  • Have an University Degree
  • Agency experience is an added value
  • Fluent English (written and spoken)
  • Proficient User of any other language - Czech, Slovak, Hungarian, Turkish, Romanian
  • Mastery of the recruitment lifecycle: interviewing and time management skills
  • Experience with an Applicant Tracking System preferred
  • Assessment tools and techniques experience would be a plus
  • Sufficient MS Office skills

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)