Praca Accounts Payable Senior Specialist Warszawa, mazowieckie

Praca Accounts Payable Senior Specialist Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI Polska | Accounts Payable Senior Specialist

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Provide expert advice to other team members on SAP and other systems used by the team: be the main point of contact for technical matters; 
  • Have end-to-end understanding of all JSOX and compliance controls, how and when they are to be performed; 
  • Train the team and self-learn to ensure all team knowledge is kept current; 
  • Ensure Specialists are fully aware of the expected targets and monitor individual personal performance;
  • Support AP CPM with regular review of the documentation to ensure its correctness;  
  • Ongoing operations / period close: meet department deadlines consistently to work towards a smooth month end close whilst adhering to the Global Closing Schedule; 
  • Co-ordinate change requests for process improvements, co-ordinating planned and unplanned testing and ensure the team have sufficient trained power users to support global testing requirements.

Wymagania

You as a professional:

  • University degree (Accounting or Finance);
  • Accounting qualification (completed or WIP) is a plus;
  • At least 3 years’ experience in a multinational company (preferably in a Shared Service Centre multifunctional role (i.e. AR/AP/CM/GL);
  • Understand AP department end to end processes, and ability to understand wider impact across the GBS; 
  • Strong command of English (oral and written);
  • Experienced SAP User; Strong Microsoft Excel user.

 

You as a person:

  • Strong analytical, technical skills;
  • Good presentation skills; 
  • You will identify/support process improvements and implement them;
  • Able to train and develop others, and recommend solutions for problems; 
  • You are able to make decisions under pressure, work to tight deadlines.

Oferujemy

  •     A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan;
  •     Ambitious goal to set up new Global Business Center;
  •     Complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices;
  •     On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally;
  •     Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them;
  •     Dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better;
  •     Flexible working conditions;
  •     Modern office in a convenient location.

Komentarze (0)