Praca Koordynator ds. marketingu internetowego Warszawa, mazowieckie

Praca Koordynator ds. marketingu internetowego Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Koordynator ds. marketingu internetowego

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • współtworzeniem strategii komunikacji i rozwoju marek w Internecie
  • kreowaniem oraz realizacją kampanii online (w tym głównie kampanii lead generation)
  • monitorowaniem działań online i ich optymalizacją z wykorzystaniem narzędzi analitycznych (w tym Google Analytics)
  • kompleksowym zarządzaniem mediami społecznościowymi
  • zarządzaniem stroną internetową – pozycjonowaniem, dbaniem o poprawne funkcjonowanie, odpowiednią zawartość i jej ciągłą aktualizację
  • koordynacją zakupu mediów z obszaru digital marketingu
  • koordynacją współpracy w zakresie influencer marketingu 
  • analizą trendów i nowych narzędzi z obszaru digital marketingu, opracowywaniem rekomendacji i ich wdrażaniem w obszarze komunikacji online
  • współpracą z agencjami reklamowymi, interaktywnymi, domami mediowymi i innymi firmami współpracującymi
  • planowaniem i kontrolą powierzonego budżetu

Wymagania

  • masz wykształcenie wyższe o kierunku Marketing lub pokrewne
  • posiadasz doświadczenia na podobnym stanowisku, w obszarze digital marketingu - min. 2 lata (po stronie klienta, w agencji reklamowej lub domu mediowym)
  • znasz aktualne trendy w obszarze marketingu internetowego
  • zarządzałaś/-eś projektami marketingowymi
  • pracowałaś/-eś w obszarze marketingu internetowego SEO/SEM oraz w systemach CMS
  • korzystasz z narzędzi Google (Analytics, AdWords, Search Console) oraz Facebook Ads
  • posługujesz się narzędziami z zakresu marketing automation 
  • sprawnie korzystasz z narzędzi pakietu Office, w szczególności MS Excel i MS PowerPoint
  • dobrze komunikujesz się w języku angielskim 
  • jesteś osobą komunikatywną, zorganizowaną i nastawioną na osiąganie ambitnych celów

Oferujemy

  • profesjonalne, wysoko oceniane przez pracowników wdrożenie: wiemy jak zadbać o dobry start
  • konkretne, ambitne i odpowiedzialne zadania
  • pracę w otwartej atmosferze, w zgranym zespole ludzi
  • indywidualny plan rozwoju, szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne, możliwość rozwoju poprzez udział w między-działowych projektach
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę od pierwszego dnia
  • elastyczny czas pracy (zaczynamy między 7:30 a 9:30) 
  • zróżnicowany pakiet benefitów włączając w to m.in. system kafeteryjny, pracowniczy plan emerytalny czy program wsparcia pracowników
  • *w okresie pandemii pracujemy zdalnie!

Komentarze (0)