Mobile & digital marketing studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Mobile & Digital Marketing to propozycja kształcenia, która kierowana jest do wszystkich zainteresowanych poznaniem aktualnych trendów z obszaru marketingu internetowego oraz zagadnień dotyczących mediów cyfrowych. Studia stanowią odpowiedź na wymogi i potrzeby współczesnego zdigitalizowanego świata, dlatego też studenci zdobywają wiedzę o praktycznym charakterze.

W toku kształcenia osoby wybierające tę ścieżkę wyższej edukacji poruszają się po zagadnieniach: gospodarki cyfrowej, modeli biznesowych online, funkcjonowania rynku reklamy online, badania mediów, podstaw grafiki komputerowej. Nabywają umiejętności w zakresie: tworzenia i zarządzania stronami internetowymi, zarządzania relacjami z klientami, projektowania i prowadzenia interakcji z klientami z wykorzystaniem mediów społecznościowych, zarządzania zespołem.

Z pozyskanym wykształceniem absolwenci mogą pracować na takich stanowiskach jak: digital marketing manager, project manager, social media marketing manager, web analyst.

 

Uczelnie, gdzie Mobile & Digital Marketing jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne, online

Specjalności na kierunku zarządzanie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Rzeszowie)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Rzeszowie)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne, online

Specjalności na kierunku zarządzanie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Poznaniu)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Poznaniu)

Management stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne, online

Specjalności na kierunku management

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia we Wrocławiu)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia we Wrocławiu)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne, online

Specjalności na kierunku zarządzanie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Lublinie)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Lublinie)

Management stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne, online

Specjalności na kierunku management

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Szczecinie)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Szczecinie)

Management stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne, online

Specjalności na kierunku management

Komentarze (0)