Praca Starszy Specjalista ds Rekrutacji i EB Łódź, łódzkie

Praca Starszy Specjalista ds Rekrutacji i EB Łódź, łódzkie

BSH profil

Witamy u najbardziej innowacyjnego producenta sprzętu gospodarstwa domowego, witamy w naszym zespole!
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu BSH Home Appliances Group. Jako międzynarodowy koncern z rocznym obrotem ponad 13 milionów euro w 2016 roku, zatrudniamy ponad 60.000 pracowników i posiadamy ponad 40 fabryk na całym świecie. Produkty naszych marek spełniają oczekiwania wymagających klientów poprzez nowoczesną technologię, wyjątkowe wzornictwo oraz najwyższy komfort obsługi.

Zadbaj o swój rozwój - dołącz do nas!

Firma: BSH | Starszy Specjalista ds Rekrutacji i EB

Miejsce: Łódź, łódzkie

Opis stanowiska

Do naszego zespołu HR Biznes Partnerów szukamy osoby, która jest zorientowana na ludzi i rezultaty, jest pasjonatem HR i potrafi rozwijać procesy w obszarze Employer Brandingu i Rekrutacji w taki sposób, by przynosiły realne rezultaty biznesowe.

Twoje zadania

  • Projektowanie kampanii EB, również we współpracy z zewnętrznymi agencjami;
  • Całościowa odpowiedzialność za proces rekrutacji i EB w organizacji, koordynowanie pracą zespołu rekrutacyjnego;
  • Prowadzenie rekrutacji na stanowiska średniego i wyższego szczebla, jako shared service dla HRBP;
  • Budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji;
  • Aktywne uczestnictwo w różnych projektach z obszaru HR oraz bliska współpraca z biznesem, jako członek zespołu HRBP

Wymagania

  • 3 lata doświadczenia pracy w dziale personalnym – preferowana rola Talent Aquisition Managera, EB Koordynatora (idealnie w firmie o profilu produkcyjnym)
  • Udokumentowane sukcesy związane z projektowaniem i wdrażaniem kampanii EB oraz opieką nad procesem rekrutacji;
  • Postawa proaktywna - monitorowanie trendów w obszarze rekrutacji i EB, proponowanie rozwiązań odpowiadającym bieżącym potrzebom organizacji, ale także ich wyprzedzanie, odwaga do wprowadzania innowacji i zmian
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Doświadczenie w koordynowaniu rekrutacjami masowymi i współpraca z Agencjami Pracy Tymczasowej będą dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Pracę w pełnym pasji i energii zespole, zorientowanym na współpracę i  wsparcie  biznesu;
  • Udział w ciekawych projektach z zakresu ZZL oraz możliwość realizacji własnych pomysłów;
  • Wysoki poziom autonomii w proponowaniu i wdrażaniu rozwiązań, realny wpływ na rozwój organizacji
  • Stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej oraz atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji;
  • Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych w tym opiekę medyczną, ofertę sportowo-kulturalną oraz dofinansowanie do posiłków.

Komentarze (0)