Staże Stażysta w Dziale Marketingu Warszawa, mazowieckie

Staże Stażysta w Dziale Marketingu Warszawa, mazowieckie

WHIRLPOOL CORPORATION profil

Whirlpool Europe, Middle East & Africa (EMEA) zatrudnia około 26,000 osób, posiada biura komercyjne w 30 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce, a fabryki znajdują się w 9 krajach. Whirlpool EMEA w całości należy do spółki Whirlpool Corporation.

Whirlpool Corporation jest wiodącym światowym producentem i dostawcą dużego sprzętu AGD. Roczne wyniki sprzedaży w 2014 roku wyniosły około 20 miliardów dolarów. Zatrudnia 100,000 pracowników oraz posiada 70 centrów produkcyjno – technologicznych na całym świecie. Produkty i marki takie, jak Whirlpool, KitchenAid, Maytag, Consul, Brastemp, Amana, Hotpoint, Bauknecht, Jenn-Air, Indesit są znane i obecne w ponad 170 krajach.

Firma: WHIRLPOOL CORPORATION | Stażysta w Dziale Marketingu

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • koordynowanie projektu tworzenia i syndykacji kart produktowych do partnerów handlowych dla trzech marek, we współpracy z centralą, zespołem regionalnym oraz z poszczególnymi rynkami, - tworzenie kalendarzy projektów, ich realizacja i koordynacja działań po stronie rynków,
  • współtworzenie nowych rozwiązań do zarządzania kontentem (CMS) w regionie,
  • reprezentowanie organizacji we współpracy z wiodącymi agencjami reklamowymi i kontentowymi w regionie.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (kierunki: zarządzanie, marketing, ekonomia i pokrewne), - biegła znajomość języków polskiego i angielskiego w mowie i piśmie,
  • mile widziane doświadczenie w zarządzaniu projektami,
  • umiejętności planowania pracy własnej i współuczestników projektu,
  • znajomość metod zarządzanie kalendarzem projektu (np. Gantt chart),
  • znajomość Excela na poziomie przynajmniej średniozaawansowanym,
  • umiejętności komunikacyjne oraz pracy w zespole,
  • umiejętności identyfikowania problemów i ich analizy,
  • dostępność 30-35 godzin tygodniowo.

Oferujemy

  • staż w międzynarodowej organizacji, w dziale regionalnym, we współpracy z przedstawicielami regionalnych zespołów i poszczególnych rynków,
  • możliwość poznania firmowych rozwiązań zarządzania kontentem (filmy, zdjęcia, opisy),
  • poznanie charakterystyki biznesu produktów gospodarstwa domowego w centralnej i wschodniej Europie,
  • możliwość pracy częściowo zdalnie, częsciowo z biura w Warszawie.

Komentarze (0)