Psychologia, neuromarketing studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Psychologia, neuromarketing to propozycja kształcenia, która adresowana jest do osób zainteresowanych postępującym konsumpcjonizmem. Studia te mają za zadanie przygotować do prowadzenia badań nad tym zjawiskiem. Z jakimi zagadnieniami spotykają się studenci podczas zajęć? Otóż, realizowane zajęcia poświęcone są między innymi: komunikacji społecznej, procesom poznawczym, psychologii społecznej, psychologii osobowości czy koncepcjom psychoterapii.

Oprócz powyższych tematów, studenci zaznajamiają się z podstawami reklamy, badaniami marketingowymi i neuromarketingowymi, psychologią zachowania konsumentów, psychologią ekonomiczną czy psychopatologią.

Pozyskana w toku studiów specjalistyczna wiedza pozwala podjąć pracę w ośrodkach badawczych, agencjach marketingowych, firmach międzynarodowych czy agencjach reklamowych, jak również w zakresie diagnozowania zaburzeń zdrowia psychicznego i patologii społecznych oraz prowadzenia usług w sektorze publicznym, związanych z różnymi formami pomocy psychologicznej.

 

Uczelnie, gdzie Psychologia, Neuromarketing jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie

Psychologia stopień: (I)  (II)  (Jednolite), czas trwania: 2 lata • 3 lub 3,5 roku • 5 lat
tryb: stacjonarne, niestacjonarne, online

Komentarze (0)