Praca Global Supply Chain & Customer Service Specialist Warszawa, mazowieckie

Praca Global Supply Chain & Customer Service Specialist Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Global Supply Chain & Customer Service Specialist

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

The incumbent is responsible for handling operations under GBS scope of activities (finished/semi finished/raw materials) to supply to JTI markets & 3rd Party Partners in collaboration with our internal and external stakeholders: service providers, factories, Markets and Global Logistics, Finance, R&D and any other functional partners as required.   

The incumbent supports the Customer Service and Supply Chain processes effectively and efficiently in SAP ECC, IBP and Transportation Modules and other to provide high quality operational support to the dedicated Markets & Customers ensuring an on-time, in full delivery, billing of all the products.

This position acts as a link between the factories, suppliers, customers and markets as well as the logistics partners in accordance to JTI policies and procedures. 

What will you do – responsibilities:

  • Coordinate the phase-in and phase-out of the portfolio for designated markets / customers
  • Maintain the Master Data (customer/material master) and apply the in-place demand, change process regarding production requirement changes
  • Process Sales and Purchase Orders within SAP Ensure continuous supply and manage shipments of JTI products
  • Process the shipments in the Transportation Module as per standard processes and monitor the delivery
  • Liaise with the forwarders/carriers to establish transport documentation including SAP and non SAP ones
  • Ensure own back up materials are kept up to date, monitor hand over business activities Support questions from the internal & external auditors
  • Review and comment Japanese Sarbanes-Oxley Act (J-SOX) reports embedded in the Company's Order to Cash, Procure to Pay and Inventory Management processes
  • Create company service related purchase orders as recorded
  • Collaborate with Finance for any matters related to Accounts Receivable/Accounts Payable and month /quarter/year end closing
  • Check and approve or reject the release of blocked invoice documents from 3rd party/interco suppliers

Wymagania

  • High School Diploma and / or Commercial Diploma
  • 3-5 years of experience in the area of Supply Chain and Customer Service in a multinational company; at least 12 months in a role of GSC&CS Associate
  • Fluent in English and Polish (written & spoken). Any additionnal language(s) is/are an asset (in particular French or Spanish)
  • SAP Hana experience or other ERP
  • Logistics knowledge
  • MS Office package

Komentarze (0)