Praca Content Manager - Loyalty Marketing Cloud Warszawa, mazowieckie

Praca Content Manager - Loyalty Marketing Cloud Warszawa, mazowieckie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | Content Manager - Loyalty Marketing Cloud

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Rozwój strategii contentowej jako motoru biznesu produktu Loyalty Marketing Cloud
  • Tworzenie merytorycznych treści adresowanych do marketerów z całego świata
  • Analiza globalnych trendów w obszarze Martech, Retail, E-commerce
  • Tworzenie treści do kampanii ABM / Demand Gen
  • Współpraca m.in. z działami marketingu i sprzedaży w rozwoju produktów

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze marketingu treści w organizacjach typu startup lub scaleup
  • Pełna, profesjonalna znajomość j. angielskiego (praca wykonywania wyłącznie w języku angielskim)
  • Doświadczenie w branży Martech - CRM / CDP / Marketing Automation / Loyalty Management będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność tworzenia różnorodnych treści - Marka / Produkt / Kampanie demand generation / ABM 
  • Znajomość zagadnień SEO

Oferujemy

  • Możliwość wejścia do globalnego świata IT
  • Praca z zespołem odpowiadającym za rozwój jednego najlepszych rozwiązań MarTech na świecie 
  • Zdobycie międzynarodowego doświadczenia - praca we współpracy i na rzecz zespołów sprzedażowych rozsianych od Nowego Yorku po Bangkok
  • Nieograniczone możliwości rozwoju w tym wiele ścieżek kariery, a także możliwość relokacji do oddziałów zagranicznych Comarch
  • Świetna, startupowa atmosfera w zespole
  • Brak dress code’u
  • Elastyczne godziny pracy
  • Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
  • Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny

Komentarze (0)