Praca Menedżer/Menedżerka Biura Kontaktu z Klientem Warszawa, mazowieckie

Praca Menedżer/Menedżerka Biura Kontaktu z Klientem Warszawa, mazowieckie

VEOLIA profil

Jesteśmy wspólnotą. Dbamy i szanujemy się nawzajem. Mamy poczucie, że będąc częścią ekologicznej transformacji w Polsce, codziennie zmieniamy świat na lepszy.

Zależy nam by każdy z nas mógł w pełni wykorzystać swój potencjał, czuł się ważny i szanowany. Jesteśmy różni i to nas wyróżnia. Wierzymy że zespoły tworzone przez ludzi z różnych pokoleń są dobrym rozwiązaniem, bo uczymy się i inspirujemy nawzajem.

Jesteśmy odpowiedzialni, szanujemy ludzi, środowisko naturalne i różnorodność. Realizujemy innowacyjne projekty, solidaryzujemy się z kolegami i z firmą, jesteśmy zorientowani na klienta.

Firma: VEOLIA | Menedżer/Menedżerka Biura Kontaktu z Klientem

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Nadzór nad działaniami z zakresu wykorzystania infolinii i innych narzędzi telemarketingowych w zakresie przyjmowania zgłoszeń i reklamacji od klientów, informowania klientów o planowanych przerwach w dostawach i awariach, planowanych badaniach rynku, akcjach marketingowych oraz odpowiadania na pytania Klientów.
  • Przygotowanie w porozumieniu z Dyrektorem COK oraz Dyrektorami z obszaru Sprzedaży, nadzór i realizacja przez podległy Zespół działań telemarketingowych związanych z promocją oferty Veolii oraz działań sprzedażowych w zakresie pozyskiwania leadów handlowych i sprzedaży standardowych rozwiązań.
  • Odpowiedzialność za wysokość jakość posprzedażową obsługi klienta, w tym wysoką jakość standardów prowadzenia rozmów z klientami, procesów obsługi telefonicznych zgłoszeń i reklamacji, poinformowania telefonicznie klientów o zdarzeniach awaryjnych i planowanych wyłączeniach oraz terminowość.
  • Nadzór i rozwój kompetencji sprzedażowych Pracowników Contact Center w obszarze Obsługi Klienta
  • Określanie i realizacja celów sprzedażowych w ścisłej współpracy z obszarem Sprzedaży.
  • Planowanie i weryfikacja skuteczności akcji sprzedażowych.
  • Raportowanie w zakresie uzgodnionym z Dyrektorem COK.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki techniczne, prawnicze, ekonomiczne.
  • Min. 6 lat doświadczenia w obsłudze klientów w branży energetycznej, dostaw mediów komunalnych lub sprzedaży B2B, w tym min. 2 na stanowisku menedżerskim.
  • Praktyczna wiedza z zakresu procesów obsługi klienta, technik komunikacji i technik negocjacji.
  • Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientami.
  • Znajomość Google Workspace, Microsoft Office (szczególnie MS Excel, MS Access, MS PowerPoint).
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację w zakresie merytorycznym.
  • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do częstych podróży służbowych.

Oferujemy

  • Szansę rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i dedykowane programy rozwojowe
  • Pakiet świadczeń pracowniczych, w tym: ubezpieczenie NNW, opiekę medyczną (w tym opieka stomatologiczna) oraz dofinansowanie do karty Multisport, dofinansowanie do wypoczynku i inne
  • Dodatkowy dzień wolny od pracy (14 sierpnia)
  • Program poleceń pracowniczych
  • Akcjonariat pracowniczy

Komentarze (0)