Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.
W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.
Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.
Miejsce: Warszawa, mazowieckie
Opis stanowiska
Currently we are looking for an experienced and passionate colleague to join our BTS M&S Digital Consumer Solutions team as Product Expert Manager
Product Expert Manager will lead market pre-assessment to understand gaps in global feature catalogue; assist the market in gap analysis during market facing activities. Communicate effectively with the Product Manager and DES Roadmap Lead to ensure that all requirements are understood and prioritized accordingly. Guarantee requirements are meeting DoR (Definition of Ready)
Are you ready to take a new step in your career, join a global team of IT to move together a successful corporation forward? Then you better apply!
What will you do - Responsibilities:
Support cluster-UX/UI-expert in integrating requirements in user experience.
Act as subject matter expert for business features in respective delivery team
Decompose initiatives into delivery tasks. Write, refine, prioritize, and accept user stories, incl. elaboration of requirements for business and technical stakeholders.
Ensure features meet the acceptance criteria and comply with Definition of Done (DoD). Conducts validation sessions with the Product Manager, Business Stakeholders.
Secures end-user / business facing documentation is up to date and ready for its usage in trainings, market sessions, etc.
Wymagania
Additional skills required:
Oferujemy