Praca Global Supply Chain & Customer Service Specialist Warszawa, mazowieckie

Praca Global Supply Chain & Customer Service Specialist Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Global Supply Chain & Customer Service Specialist

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Nr ref. 99311

Opis stanowiska

  • Efficiently manage customer service and supply chain processes specific to tobacco leaf logistics using SAP4Hana and Transportation Modules.
  • Ensure timely delivery of tobacco leaf products to dedicated markets and customers, adhering to JTI policies and procedures.
  • Act as a central liaison between factories, suppliers, customers, markets, and logistics partners.
  • Process purchase orders within SAP, ensuring accuracy and compliance.
  • Manage shipments and ensure continuous supply of tobacco leaf products.
  • Coordinate with forwarders/carriers to establish transport documentation, both SAP and non-SAP.
  • Support internal and external auditors with logistics-related inquiries.
  • Review and provide feedback on logistics-related reports for compliance with internal controls.
  • Collaborate with Finance on Accounts Receivable/Accounts Payable and end-of-period closing activities.
  • Review and approve release of blocked invoice documents from third-party/intercompany suppliers.
  • Actively support Team with internal tools creation using lean methodology.

Wymagania

  • High School Diploma and/or Commercial Diploma
  • 2+ years of experience (Specialist) in Supply Chain, Logistics, or Customer Service, preferably in a multinational company or the tobacco industry
  • Fluent in English (written & spoken); any other language is an asset
  • Experience working with SAP or other ERP systems, as well as proficiency in MS Office
  • Lean Six Sigma certification (any) or knowledge on Lean philosophy will be treated as strong asset

Oferujemy

  • Competitive pay and attractive annual bonus
  • On-going development opportunities in multinational environment, wide variety of projects, ambitious goals and independence in achieving them. Promoting from within culture
  • Freedom with responsibility (we trust your competencies, ability to manage your time and your scope of work)
  • Lot of flexibility in terms of work arrangements (work from office or from home)
  • Private medical care (various options to choose) and life insurance
  • Employee pension and savings programs
  • JTI Family Leave Benefit – including extended paid paternity leave and fully paid maternity leave
  • Multisport card, foreign languages classes
  • Wide variety of trainings, webinars and professional courses on our e-learning platforms, including sponsored certification programs (for employees fulfilling the admission criteria)
  • Modern office with traditions (Art Norblin Factory) in convenient location, equipped with a library, mindfulness zone, spacious kitchen, garden terrace, massage chairs and underground bicycle parking
  • Working in a diverse and inclusive organization of over 40 different nationalities

Komentarze (0)