Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.
W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.
Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.
Miejsce: Warszawa, mazowieckie
Nr ref. 102795
Opis stanowiska
The Process Innovation & Automation Manager supports the delivery of automation and innovation initiatives across Shared Services, contributing to operational efficiency and digital transformation. The role exists to identify automation opportunities, support solution design and deployment (leveraging RPA and Gen AI), and coordinate with stakeholders to ensure successful implementation.
Working under the guidance of the Process Innovation & Automation Lead, the Manager collaborates with process owners, operations teams, and IT to drive automation projects, promote user adoption, and build automation capabilities across the organization.
Success in this position requires market knowledge and experience, excellent analytical capabilities, a strategic mindset, and the ability to turn data into actionable recommendations and implement them.
What will you do – key responsibilities:
KPI Development & Implementation
Leadership Support
Process Automation Strategy
Project Coordination & Deliver
Upskilling & Change Enablement
Performance Culture Enablement
Change Management
Wymagania
Informacje dodatkowe
After applying, if selected, please anticipate the following within 1-3 weeks of the job posting closure: Phone screening with Talent Advisor > Assessment tests > Interviews > Offer. Each step is eliminatory and may vary by role type.
At JTI, we strive to create a diverse and inclusive work environment. As an equal-opportunity employer, we welcome applicants from all backgrounds. If you need any specific support, alternative formats, or have other access requirements, please let us know.