Praca Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckiem (Service Desk EDI) Kraków, małopolskie

Praca Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckiem (Service Desk EDI) Kraków, małopolskie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckiem (Service Desk EDI)

Miejsce: Kraków, małopolskie

Opis stanowiska

  • Wsparcie techniczne i merytoryczne klientów polskich i zagranicznych
  • Komunikacja mailowa i telefoniczna
  • Udział w procesie podłączeń firm do platformy Comarch EDI (koordynacja poszczególnych podłączeń, wsparcie)
  • Bieżąca pomoc i szkolenia klientów w zakresie obsługi aplikacji Comarch EDI
  • Identyfikacja i rejestracja zgłoszeń w systemach zgłoszeniowych (kategoryzacja, wstępna analiza i realizacja określonej części zgłoszeń zgodnie z wytycznymi)
  • Zarządzanie zgłoszeniami oraz incydentami zgodnie ze światowymi standardami IT
  • Aktywna współpraca z pracownikami innych działów

Wymagania

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe (min. licencjat lub inżynier, ew. ostatnie lata studiów)
  • Znajomość języka niemieckiego w stopniu zaawansowanym (min. B2)
  • Język angielski na poziomie co najmniej B2
  • Umiejętność obsługi komputera w stopniu dobrym (MS Office, Internet, e-mail)
  • Komunikatywność oraz dobra dykcja
  • Sumienność, skrupulatność i odpowiedzialność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub chęć jego zdobycia

Oferujemy

  • https://kariera.comarch.pl/praca/konsultant-ds-obslugi-klienta-z-jezykiem-niemieckiem-service-desk-edi/

Komentarze (0)