Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
E- commerce i marketing to propozycja kształcenia, która wprowadza studentów w przestrzeń zagadnień związanych z biznesem prowadzonym w Internecie, nowoczesnymi narzędziami marketingu i handlu oraz kreowaniem produktów i marek. Studia stanowią odpowiedź na wymagania współczesności, przede wszystkim zmniejszanie się bariery wchodzenia firm na rynku międzynarodowe oraz rosnący zakres zastosowań urządzeń mobilnych.
W toku kształcenia studenci zaznajamiają się między innymi z: modelami wykorzystania Internetu w działalności handlowej i promocyjnej, zasadami zarządzania projektami e- commerce oraz działaniami w mediach społecznościowych, zasadami tworzenia kampanii marketingowych, funkcjonowaniem platform sprzedażowych, psychologią zachowania konsumentów czy nowymi trendami w Internecie. Ponadto, nabywają licznych umiejętności, w tym między innymi w zakresie: planowania, organizowania i realizowania działań z zakresu marketingu internetowego oraz handlu elektronicznego, jak również kształtowania relacji z różnymi podmiotami z wykorzystaniem nowych mediów.
Co po studiach? Jak może wyglądać droga zawodowa po ukończeniu nauki? Absolwenci omawianej ścieżki kształcenia posiadają wiedzę i umiejętności, dzięki którym mogą znaleźć zatrudnienie w: agencjach reklamowych i marketingowych, agencjach interaktywnych, działach e- commerce różnych przedsiębiorstw oraz przedsiębiorstwach zajmujących się projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań e- commerce.