Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Psychologia reklamy i mediów to propozycja kształcenia, poświęcona mechanizmom reklamy w opinii publicznej, wpływom reklamy na psychikę dzieci i dorosłych oraz funkcjonowaniu współczesnych mediów. To przestrzeń, w której spotykają się zagadnienia psychologii zachowań konsumenckich, psychologii organizacji i zarządzania, psychologicznych aspektów kreowania wizerunku, jak również dylematów etycznych. Ponadto, studenci wybierający Psychologię reklamy i mediów zdobywają wiedzę na temat społecznego i kulturowego oddziaływania mediów, badań rynkowych i medialnych, perswazji i propagandy oraz psychologii polityki i psychologii sprzedaży.
Studenci Psychologii reklamy i mediów oprócz wiedzy dotyczącej między innymi komunikacji interpersonalnej czy kreowania wizerunku, nabywają praktycznych umiejętności związanych z tworzeniem kampanii marketingowych, prowadzeniem badań marketingowych, pozycjonowaniem marki, tworzeniem i testowaniem przekazów reklamowych oraz korzystania z technik perswazji.
To ścieżka kształcenia, która przygotowuje do wykonywania różnorodnych obowiązków zawodowych. Po ukończeniu nauki można znaleźć zatrudnienie między innymi w: mediach, działach human resources, poradniach psychologiczno- pedagogicznych czy placówkach edukacyjnych.