Psychologia reklamy i mediów

Psychologia reklamy i mediów

Psychologia reklamy i mediów

Studia w Poznaniu

psychologia reklamy i mediów

Odkryj studia psychologia reklamy i mediów w Poznaniu i sprawdź gdzie możesz studiować

Psychologia reklamy i mediów studia Poznań - specjalność / ścieżka kształcenia

Psychologia reklamy i mediów to studia, które umożliwiają nabycie praktycznych umiejętności i rzetelnie opracowanej wiedzy wiążącej się z tworzeniem kampanii marketingowych, prowadzeniem badań marketingowych, pozycjonowaniem marki, tworzeniem i testowaniem przekazów reklamowych na podstawie wiadomości z zakresu psychologii i nauk społecznych.

Studenci mają okazję poznać zasady komunikacji społecznej, a także rozwijają talenty medialne w telewizji, radiu, prasie, social mediach, Internecie. W siatce zajęć znajdziesz takie przedmioty jak: psychologia Internetu, psychologia wpływu, perswazji i propagandy, metodologia badań rynkowych i medialnych, społeczne i kulturowe oddziaływanie mediów, trening interpersonalny.

Absolwenci zatrudniani są między innymi w placówkach edukacyjnych, fundacjach i stowarzyszeniach, poradniach pedagogiczno-psychologicznych, mediach, placówkach opiekuńczo-wychowawczych, działach relacji medialnych, instytucjach państwowych i firmowych.

Zobacz, na jakich uczelniach w Poznaniu jest specjalność / ścieżka kształcenia Psychologia reklamy i mediów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
typ studiów
tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Komentarze (0)