Marketing interaktywny

Marketing interaktywny

Marketing interaktywny

Studia w Warszawie

marketing interaktywny

Odkryj studia marketing interaktywny w Warszawie i sprawdź, gdzie możesz studiować

 

Marketing interaktywny studia Warszawa - specjalność / ścieżka kształcenia

Studenci marketingu interaktywnego rozwijają się w zakresie m.in.: strategii reklamowych online; planowania strategicznego kampanii internetowych; wykorzystywania nowoczesnych rozwiązań cyfrowych w szeroko pojętym marketingu, Uczestnicy zajęć poznają np. podstawy PR, narzędzia digital marketing, aktualne trendy w reklamie oraz rolę social mediów we współczesnym marketingu.

W programie tej ścieżki kształcenia znajdują się przedmioty poświęcone m.in.: charakterystyce kanałów cyfrowych; marketingowi zintegrowanemu; PRowi online; metodom skutecznej komunikacji z klientami; content marketingowi; wykorzystaniu poczty elektronicznej w marketingu; optymalizacji SEO czy metodom analizowania kosztów prowadzonych kampanii reklamowych.

Absolwenci marketingu interaktywnego mogą szukać zatrudnienia np. w nowoczesnych przedsiębiorstwach, korporacjach, instytucjach finansowych, jednostkach administracji rządowej i samorządowej, agencjach marketingowych, domach medialnych czy w mediach. Ponadto osoby te mogą otworzyć własną działalność gospodarczą.

 

Zobacz, na jakich uczelniach w Warszawie jest specjalność / ścieżka kształcenia Marketing interaktywny

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uczelnia Łazarskiego w Warszawie

Uczelnia Łazarskiego w Warszawie

Pokaż więcej

Program studiów i przedmioty

Studenci marketingu interaktywnego szkolą się w zakresie m.in.: prowadzenia efektywnych działań reklamowych prowadzonych w Internecie; zwiększania ruchu na stronie www; sukcesywnego budowania i umacniania pozytywnego wizerunku firmy. Uczestnicy zajęć praktycznych dowiadują się np.: jak tworzyć strategię komunikacji; jak budować strategię marketingu; jak wzmacniać zainteresowanie marką.

W programie tej ścieżki kształcenia znajdują się przedmioty poświęcone m.in.: technikom webwritingu; metodom działania w kryzysie w social mediach; historii internetu i sposobom jego wykorzystywania; dostępnym narzędziom reklamowym i modelom rozliczeń; reklamie online; metodologii badania mediów lub zasięgów reklam w mediach; specyfice środowisku digital.

W programie studiów na ścieżce marketing interaktywny znajdziesz takie przedmioty, jak np.:

  • Wprowadzenie do marketingu interaktywnego
  • Reklama online w biznesie
  • PR online
  • Marketing zintegrowany
  • Planowanie strategiczne kampanii online
  • Social media – komunikacja 2.0

 

Praca po studiach

Studia w Warszawie, które związane są z tą ścieżką kształcenia, przygotowują absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach wymagających znajomości m.in.: sposobów określania najefektywniejszych kanałów marketingu interaktywnego; zastosowania digital marketingu w szeroko pojętym marketingu; standardów mierzenia efektywności prowadzonych działań reklamowych.

Studia na marketingu interaktywnym przygotowują absolwentów do pełnienia roli np. koordynatora, menedżera, dyrektora lub specjalisty w środowisku związanym z nowoczesnym marketingiem, reklamą i komunikacją w mediach. Osoby, które ukończyły tę ścieżkę kształcenia, odnajdą się nie tylko na stanowisku kierowniczym, ale również m.in. doradczym, eksperckim czy analitycznym.

Absolwent marketingu interaktywnego może szukać zatrudnienia w takich miejscach jak np.:

  • przedsiębiorstwa, korporacje
  • ośrodki badawcze
  • instytucje międzynarodowe
  • agencje marketingowe
  • domy mediowe
  • urzędy, biura doradcze
  • jednostki administracji rządowej i samorządowej
  • własna działalność gospodarcza

 

Na jakim kierunku

Marketing interaktywny to ścieżka kształcenia, którą w Warszawie można studiować w ramach kierunku zarządzanie.

 

Zarządzanie studia w Warszawie

Studia na zarządzaniu pozwalają studentom zdobyć wiedzę i umiejętności w zakresie m.in.: prawa i administracji, ekonomii, finansów i rachunkowości, komunikacji społecznej, socjologii, psychologii czy marketingu. Studenci tego kierunku uczą się także np. obsługi profesjonalnych programów informatycznych czy projektowania efektywnych programów motywowania i oceniania pracowników organizacji.

Interdyscyplinarny charakter zarządzania umożliwia absolwentom podjęcie pracy np. w dowolnym przedsiębiorstwie, korporacji, instytucji międzynarodowej, agencji reklamowej czy w urzędzie. Ponadto specjaliści tej dziedziny, w zależności od przebytej ścieżki kształcenia, doskonale odnajdą się np. w: organach administracji publicznej, polityce, branży turystycznej czy organizacji sektora publicznego. Osoby te mogą również samodzielnie prowadzić własną działalność gospodarczą.

Dowiedz się więcej: zarządzanie studia w Warszawie

 

Zobacz także:

rekrutacja na studia

rekrutacja na studia w Warszawie

kierunki studiów w Warszawie

 

Komentarze (0)