W programie studiów na e-marketingu znajdują się przedmioty charakterystyczne dla takich dziedzin, jak np.: reklama i marketing, zarządzanie, informatyka, komunikacja społeczna, psychologia, socjologia, prawo, administracja czy finanse i rachunkowość. Studenci tej ścieżki kształcenia szkolą się w zakresie m.in.: projektowania i realizowania kampanii reklamowej w Internecie; stosowania różnorodnych metod wizualizacji informacji; prowadzenia działań promocyjnych i biznesowych; realizowania założeń poprawnej komunikacji marketingowej w sieci.
E-marketing przygotowuje absolwentów do pracy w szeroko pojętym biznesie cyfrowym. Zdobyte umiejętności oraz wiedzę absolwenci tej ścieżki kształcenia mogą wykorzystać np. w nowoczesnych przedsiębiorstwach, które stosują narzędzia marketingu internetowego, agencjach reklamowych czy firmach doradczych. Ponadto uczelnie w Warszawie przygotowują te osoby do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej w środowisku cyfrowym.
E-marketing należy do nowoczesnych dziedzin marketingu, które wyraźnie usprawniają rozwój współczesnych przedsiębiorstw oraz promocję marki w przestrzeni cyfrowej. Studenci tej ścieżki kształcenia poznają np.: możliwości wykorzystania Internetu w działalności marketingowej; zasady funkcjonowania rynku w wirtualnym środowisku; najnowsze trendy w marketingu internetowym; budowę serwisów internetowych oraz sposoby zarządzania nimi.
Studia na e-marketingu pozwalają studentom zdobyć wiedzę i umiejętności w zakresie m.in.: wykorzystywania potencjału Internetu w działalności marketingowej w przedsiębiorstwach różnego rodzaju. W programie tej ścieżki kształcenia znajdują się również przedmioty poświęcone np.: zasadom projektowania i wdrażania internetowych kampanii promocyjnych czy zarządzaniem działaniami marketingowymi w obszarze e-marketingu.
W programie studiów na e-marketingu znajdziesz takie przedmioty, jak np.:
Studia w Warszawie, które związane są z tą ścieżką kształcenia, przygotowują absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach wymagających znajomości m.in.: sposobów projektowania i realizowania efektywnych kampanii reklamowych w Internecie; specyfiki rynku internetowego oraz współczesnych społeczeństw internetowych; technik komunikacyjnych stosowanych w środowisku cyfrowym biznesu.
Absolwenci e-marketingu mogą liczyć na zatrudnienie np. w agencjach interaktywnych, portalach, wortalach i pozostałych firmach działających w sieci. Ponadto kompetencje osób, które ukończyły studia na tej ścieżce kształcenia, są również ceniona m.in. w firmach doradczych czy działach marketingu przedsiębiorstw.
Absolwent e-marketingu może szukać zatrudnienia w takich miejscach jak np.:
E-marketing to ścieżka kształcenia, którą w Warszawie można studiować w ramach kierunku zarządzanie.
Zarządzanie to studia, które skierowane są w szczególności do osób zainteresowanych np. nowoczesnymi technikami i narzędziami marketingowymi, podstawami finansów i rachunkowości lub ekonomii, analizą zachowań konsumentów, budową zgranego zespołu projektowego, zarządzaniem informacją w przestrzeni cyfrowej, projektowaniem kampanii reklamowych.
Absolwenci zarządzania są kompleksowo przygotowani do pracy na stanowiskach m.in. menedżerskich, analitycznych, doradczych, eksperckich lub związanych z kontrolą wewnętrzną, finansami i rachunkowością lub komunikacją społeczną. Ponadto osoby te mogą rozpocząć własną działalność gospodarczą w niemal każdej branży zawodowej.
Dowiedz się więcej: zarządzanie studia w Warszawie
Zobacz także:
rekrutacja na studia w Warszawie