Administracja publiczna - studia podyplomowe w Łodzi

Administracja publiczna - studia podyplomowe w Łodzi

Administracja publiczna - studia podyplomowe w Łodzi
Dodaj do ulubionych

Administracja publiczna - studia podyplomowe w Łodzi

Studia na kierunku administracja publiczna to studia podyplomowe, których program kształcenia trwa 1 rok. Studia możesz podjąć w formie niestacjonarnej.

 

Studia podyplomowe w Łodzi na tym kierunku są zaprojektowane z myślą o osobach, które chcą zdobyć wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania w sektorze publicznym. Program jest doskonały dla profesjonalistów pracujących lub planujących pracować w administracji publicznej, samorządowej itd. Studia te mają na celu dostarczenie uczestnikom wiedzy na temat funkcjonowania administracji publicznej, zarządzania projektami, polityki publicznej oraz aspektów prawnych i finansowych związanych z sektorem publicznym. Program kładzie nacisk na umiejętności praktyczne, które są niezbędne do efektywnego zarządzania instytucjami publicznymi oraz realizacji projektów w obszarze administracji.

Absolwenci mogą pracować w administracji publicznej, zajmując się różnymi zadaniami związanymi z zarządzaniem i obsługą spraw publicznych. Będą też pracować jako kierownicy projektów w sektorze publicznym, zarządzając projektami realizowanymi w ramach instytucji publicznych lub dla dobra społeczności.

Zobacz, na jakich uczelniach w Łodzi jest kierunek administracja publiczna - studia podyplomowe

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

FEJKOWA UCZELNIA NA USUNIĘTE WYDZIAŁY

Jakie wymagania rekrutacyjne?

Studia w Łodzi na tym kierunku przeznaczone są dla absolwentów studiów wyższych, którzy pracują lub chcą pracować w jednostkach administracji publicznej.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

Jak wyglądają studia na kierunku administracja publiczna?

Kształcenie na tym kierunku jest zaprojektowane tak, aby umożliwić zdobycie wiedzy teoretycznej oraz praktycznych umiejętności potrzebnych do efektywnego zarządzania w sektorze publicznym. Studenci poznają zasady i strukturę administracji publicznej.

Uczą się na temat przepisów prawa dotyczących działalności administracji publicznej, procedur administracyjnych i ochronie praw obywateli. W trakcie wykładów prezentowane są teorie i koncepcje w zakresie administracji publicznej.

Podczas seminariów studenci biorą udział w dyskusjach grupowych, analizie przypadków i wymianie doświadczeń. Warsztaty i symulacje dotyczą z kolei realnych problemów oraz wyzwań w administracji publicznej.

 

1. Typ i tryb studiów:

Studia na kierunku administracja publiczna, możemy podzielić na:

1. Typ

2. Tryb:

 

2. Zdobywana wiedza i umiejętności

Absolwenci potrafią tworzyć plany strategiczne, organizować działania oraz koordynować pracę w jednostkach administracji. Planują, wdrażają i monitorują projekty publiczne oraz zarządzają zespołem projektowym.

Rozumieją przepisy prawa dotyczące działalności administracji publicznej, procedur administracyjnych i praw obywateli. Mają umiejętności interpretowania i stosowania przepisów prawnych w codziennej pracy administracyjnej.

Tworzą oraz wdrażają polityki publiczne, uwzględniając potrzeby społeczności i interesariuszy. Poza tym potrafią monitorować i oceniać skuteczność polityk i programów publicznych.

 

Ile trwają studia na kierunku administracja publiczna?

Studia na kierunku administracja publiczna trwają 1 rok (studia podyplomowe).

 

Jaka praca po studiach na kierunku administracja publiczna

Absolwenci mogą pracować w administracji publicznej jako referenci lub specjaliści administracyjni. Ich obowiązki obejmują np. przygotowanie dokumentacji, obsługę klientów i realizację codziennych zadań.

Odnajdą się też jako kierownicy urzędów publicznych, którzy zarządzają zespołem, sprawują nadzór nad działaniami administracyjnymi i wdrażanie polityki wewnętrznej.

Poza tym mogą pełnić rolę specjalistów do spraw polityki publicznej, którzy opracowują analizy i rekomendacje polityczne, współpracują z organami rządowymi itd.

Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku administracja publiczna

  • pracownik administracji publicznej,
  • kierownik urzędów publicznych,
  • specjalista do spraw polityki publicznej,
  • audytor wewnętrzny w sektorze publicznym,
  • koordynator projektów unijnych.

Kształcenie to przygotowuje absolwentów do pełnienia różnych ról i stanowisk w sektorze publicznym i organizacjach, które zajmują się działalnością na rzecz społeczeństwa. Absolwenci mogą pracować w instytucjach rządowych, lokalnych czy międzynarodowych.

Komentarze (0)