Co się kryje pod tajemniczą nazwą e-commerce? W najprostszym tłumaczeniu jest to handel elektroniczny, czyli szereg działań sprzedażowych, mających miejsce w przestrzeni internetowej. Kształcenie na e-commerce pozwoli ci zapoznać się z problematyką wirtualizacji marketingu w wymiarze strategicznym, a także przewidywania ryzyka inwestycyjnego przez przedsiębiorstwa informatyczne. Nauczysz się praktycznego formułowania strategii marketingowych oraz zarządzaniem sklepem internetowym pod kątem szeroko rozumianego marketingu.
Podczas edukacji spotkasz się z takimi przedmiotami, jak na przykład: e-usługi, blogosfera i społeczności internetowe, czy strony internetowe jako narzędzie marketingu e-commerce.
Kształcenie na e-commerce przygotują cię do podjęcia pracy w agencjach reklamowych, przedsiębiorstwach internetowych, działach marketingu różnego działu, agencjach interaktywnych, mass-mediach, a także w wortalach i portalach internetowych. Jak sam widzisz, zakres możliwości zawodowych będzie na tyle szeroki, że zdołasz znaleźć coś dla siebie.