Nie jest tajemnicą, że reklama stanowi dźwignię handlu. Atrakcyjnie zaprojektowany przekaz audiowizualny lub graficzny potrafi zachęcić nawet najbardziej opornych konsumentów do dokonania określonej decyzji zakupowej, czy dotyczącej skorzystania z wybranych usług. Jeżeli chciałbyś zająć się przekładaniem swoich artystycznych wizji na projekty reklamowe, wybierz grafikę reklamową.
Ta propozycja kształcenia adresowana jest przede wszystkim do osób posiadających ponadprzeciętne uzdolnienia artystyczne, szerokie horyzonty kreatywności i wyobraźni, a ponadto chęć do korzystania z oprogramowania komputerowego w procesie tworzenia projektów graficznych. Podczas kształcenia zostaniesz wyposażony w szeroką wiedzę teoretyczną na temat psychologii marketingu i reklamy, a w trakcie zajęć praktycznych będziesz kształcił swój warsztat artystyczny.
Absolwenci grafiki reklamowej będą mogli poszukać pracy w międzynarodowych przedsiębiorstwach informatycznych, wszelkiego rodzaju biurach projektowych, własnej pracowni graficznej, agencjach reklamowych, mass-mediach oraz jednostkach związanych z komunikacją publiczną.