Sukces Politechniki Bydgoskiej w konkursie PR Wings 2025 - kampania rekrutacyjna nagrodzona dwukrotnie

Sukces Politechniki Bydgoskiej w konkursie PR Wings 2025 - kampania rekrutacyjna nagrodzona dwukrotnie

Studia Bydgoszcz - Politechnika Bydgoska im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich

19.11.2025

Sukces Politechniki Bydgoskiej w konkursie PR Wings 2025 - kampania rekrutacyjna nagrodzona dwukrotnie

Politechnika Bydgoska im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich zdobyła dwie nagrody główne w ogólnopolskim konkursie PR Wings 2025. Kampania rekrutacyjna „Jak Politechnika to Bydgoska/Hity Rekrutacji 2025” znalazła się w gronie najlepszych realizacji w Polsce, wyróżniając się angażującym i nowoczesnym formatem skierowanym do młodych odbiorców.

Ogólnopolski konkurs PR Wings, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations, w tym roku odbył się po raz piąty. Tegoroczna edycja okazała się rekordowa - zgłoszono do niej aż 211 projektów w 28 kategoriach, z których do finału trafiło 75 nominacji.

W tym roku jurorzy stanęli przed szczególnie trudnym zadaniem, ponieważ poziom kreatywności i skuteczności kampanii w Polsce systematycznie rośnie. Wśród zgłoszeń silnie zaznaczyła swoją obecność kampania Politechniki Bydgoskiej, a dwie zdobyte nominacje przełożyły się na dwie nagrody.

Nagrodzona Kampania Politechniki Bydgoskiej

Kampania Politechniki Bydgoskiej znalazła się w gronie najlepszych realizacji w Polsce, obok największych marek, instytucji i organizacji pozarządowych. Jury wyróżniło ją w następujących kategoriach:

  • „Komunikacja z wykorzystaniem narzędzi AI”

  • „PR instytucji publicznych”.

Doceniono pracę uczelnianego Działu Informacji i Promocji, który samodzielnie opracował całą kampanię: od koncepcji, przez kreację, aż po pełną realizację.

Udowadniamy, że nowoczesne i skuteczne kampanie można tworzyć lokalnie, z pasją i pomysłem. Ta nagroda to potwierdzenie, że nasza strategia komunikacji przynosi realne efekty - podkreśla Michał Zaborowski, główny pomysłodawca projektu „Jak Politechnika to Bydgoska/Hity Rekrutacji 2025".

Wśród wyróżnionych działań znalazły się Hity Rekrutacji 2025, które w kreatywny sposób przyciągnęły uwagę kandydatów - był to teledysk do piosenki "Inżynierski Bling" oraz muzyczna playlista rekrutacyjnych przebojów Politechniki Bydgoskiej.

Kampania „Jak Politechnika to Bydgoska / Hity Rekrutacji 2025" udowodniła, że uczelnia techniczna może być liderem w wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi komunikacji opartych na sztucznej inteligencji oraz tworzyć angażujące formaty skierowane do młodych odbiorców.

Dzięki wyróżnieniu Politechnika Bydgoska znalazła się wśród najskuteczniej komunikujących się instytucji publicznych w kraju.

Laureatów PR Wings 2025 ogłoszono podczas oficjalnej gali w warszawskiej Fabryce Norblina 17 listopada br. Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwała kancelaria prawna Osborne Clarke. Oprócz nagród głównych wręczono także Nagrodę Specjalną SAPR oraz Nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka dla osoby szczególnie zasłużonej dla branży PR.

fot. Ryszard Wszołek (zdjęcie główne). 

Komentarze (0)