Akademia Sztuki w Szczecinie

Wydział Sztuki Mediów

pl. Orła Białego 2

70-562 Szczecin

Telefon 664 080 174, 664 080 238

marta.oblegor@akademiasztuki.eu

https://akademiasztuki.eu/ksw

Wydział Sztuki Mediów

Akademia Sztuki w Szczecinie

pl. Orła Białego 2

70-562 Szczecin

Telefon 664 080 174, 664 080 238

marta.oblegor@akademiasztuki.eu

https://akademiasztuki.eu/ksw

  • GRY KOMPUTEROWE I RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA

    Rekrutacja

    stopień: (I) czas trwania: 3 lata
    tryb: stacjonarne
    Pokaż więcej

    tryb studiów: stacjonarne
    typ studiów: I stopnia
    czas trwania: 3 lata
    tytuł zawodowy: licencjat
    Uczelnie Szczecin - kierunek Gry komputerowe i rzeczywistość wirtualna
    Studentki i studenci na kierunku gry komputerowe i rzeczywistość wirtualna mają okazję poznać zarówno dziedziny związane bezpośrednio z procesem tworzenia gier, takie jak np. modelowanie 3D, projektowanie interfejsów, concept art czy animacja,
    jak i dziedziny humanistyczne związane z procesem wydawniczym oraz metodyką pracy nad projektami, takie jak np. marketing i dystrybucja czy ochrona własności intelektualnej. Pozwala to absolwentom i absolwentkom kierunku łatwiej i szybciej odnaleźć się na rynku pracy oraz osiągać sukcesy w osobistym rozwoju naukowym.
    Kształcenie na tym kierunku umożliwia zaznajomienie się z procesem projektowania gier i przestrzeni wirtualnych, przygotowanie do pracy w zespołach, również interdyscyplinarnych oraz specjalistyczne pogłębienie wiedzy w wybranych aspektach, poprzez indywidualny dobór pracowni kierunkowych. Absolwentki i absolwenci kierunku mają możliwość obrania komercyjnej ścieżki zawodowej w branży projektowania gier i VR, jak również prowadzenia samodzielnej działalności artystycznej i projektowej. Dzięki nabyciu szerokich umiejętności dysponują kwalifikacjami cenionymi w branżach kreatywnych.
    Studenci i studentki realizują program studiów przy wykorzystaniu specjalistycznego zaplecza sprzętowego w postaci komputerów, interfejsów VR, motion capture i specjalistycznego oprogramowania, jak np. Unreal Engine i Unity, mając dostęp do laboratoriów i warsztatów, jak np. druku 3d, fotografii, studia nagrań, itp. Uczelnia przy organizacji praktyk zawodowych współpracuje z firmami działającymi w branży np.: Fabryka Gier, Panopticum (VRR), The Moonwalls w Szczecinie, Playway S.A., Forestlight Games S.A., Concept Lab Sp. z o.o. w Warszawie. W ramach studiów realizowane są również plenery w formie udziału w game jam’ach.

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

    Wymagania rekrutacyjne

    STUDIA I STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

  • SZTUKA MEDIÓW

    Rekrutacja

    stopień: (I) (II) czas trwania: 3 lata • 2 lata
    tryb: stacjonarne
    Pokaż więcej

    tryb studiów: stacjonarne
    typ studiów: I stopnia II stopnia
    czas trwania: 3 lata 2 lata
    tytuł zawodowy: licencjat magister

    KIERUNEK: Sztuka mediów

    Specjalności:

    - Nowe media i animacja

    Studia przygotowują do pracy w środowisku nowych mediów. Studenci tego kierunku przygotowywani są do twórczej pracy na rynku sztuki i uzyskują wyjątkowe umiejętności praktyczne wysoko cenione przez pracodawców z branży kreatywnej.

    Zdobywają umiejętność samodzielnej aktywności twórczej pod okiem wybitnych pedagogów i artystów. Nauka jest ukierunkowana przede wszystkim na rozwinięcie umiejętności pracy z wybranymi przez studentów rodzajami mediów, a także samodzielnego przygotowania i prowadzenia projektów oraz organizacji pracy zespołowej.

    - Fotografia

    Studia przygotowują do pracy w zawodach związanych z fotografią traktowaną z jednej strony jako rzemiosło, z drugiej jako gałąź sztuki współczesnej. Studenci i studentki pracują pod kierunkiem wybitnych fotografów, fotografek, artystów i artystek, w profesjonalnie wyposażonych studiach fotograficznych.

    Nacisk kładziony jest na uzyskanie samodzielności twórczej oraz umiejętności przygotowania i prowadzenia projektów, również organizacji pracy zespołowej. Kształcimy w zakresie fotografii dokumentalnej, kreacyjnej, analogowej, produktowej, studyjnej i fotoreportażu.

    - Film

    Studia przygotowują do pracy w zawodach filmowca przy szczególnym uwzględnieniu nowatorskiego i eksperymentalnego podejścia do obrazu ruchomego. Podczas studiów studenci zdobywają wiedzę praktyczną oraz teoretyczną z obszaru kina eksperymentalnego.

    Realizują ćwiczenia praktyczne, które wprowadzają ich w zawody filmowca-eksperymentatora. Zajęcia prowadzone są przez wybitnych specjalistów. Kształcimy w zakresie filmu eksperymentalnego, realizacji obrazu w technologii VR, realizacji obrazu filmowego a także procesu realizacji filmu (scenariusz, dokumentacja, plan zdjęciowy, postprodukcja)

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

    Wymagania rekrutacyjneSpecjalności

    Studia I stopnia stacjonarne

    • Nowe media i animacja
    • Film
    • Fotografia

    Studia II stopnia stacjonarne

    • Nowe media i animacja
    • Film
    • Fotografia

    STUDIA I STOPNIA

    W procesie rekrutacji na studia I stopnia brany jest wynik egzaminu wstępnego.

    Informacje mogą ulec zmianie, szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    STUDIA II STOPNIA

    Podstawą kwalifikacji na studia II stopnia jest wynik egzaminu wstępnego.

    Informacje mogą ulec zmianie, szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

Informacje mogą ulec zmianie. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Akademia Sztuki w Szczecinie

Opinie (0)