Ekonomia sprzedaży

Ekonomia sprzedaży

Ekonomia sprzedaży studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Ekonomia sprzedaży to propozycja kształcenia, która adresowana jest do osób wiążących swoją przyszłość z szeroko rozumianymi działami sprzedażowymi i zakupowymi w przedsiębiorstwach. Studia pozwalają pozyskać wiedzę i umiejętności niezbędne do analizy i oceny funkcjonowania działów sprzedażowych, jak również nawiązywania relacji biznesowych.

Realizowane w toku studiów zajęcia poświęcone są między innymi: komunikacji w relacjach biznesowych, organizacji zespołu sprzedażowego, budowaniu i utrzymaniu relacji z klientem, negocjacjom biznesowym czy modelom motywowania pracowników działów sprzedażowych. Ponadto, studenci poruszają się po zagadnieniach: mikroekonomii, makroekonomii, analizy ekonomicznej, ekonomii gospodarki otwartej, rachunkowości finansowej czy rachunkowości zarządczej.

Absolwenci Ekonomii sprzedaży wyróżniają się specjalistyczną wiedzą oraz umiejętnościami organizacji i zarządzania procesami sprzedaży na każdym etapie, a także nawiązywania i utrzymywania efektywnych relacji biznesowych. Z pozyskanym wykształceniem mogą podjąć pracę w roli specjalistów do spraw sprzedaży, handlowców, kierowników sprzedaży. Ponadto, przygotowani są do prowadzenia własnej działalności biznesowej.

 

Uczelnie, gdzie Ekonomia sprzedaży jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Komentarze (0)