Praca Administration Specialist / Specjalista ds. Administracji Warszawa, mazowieckie

Praca Administration Specialist / Specjalista ds. Administracji Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Administration Specialist / Specjalista ds. Administracji

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

What this position is about - Purpose

Administration Specialist is responsible for organizing the Reception as well as coordinating additional projects ordered by Administration & Fleet Manager. The aim of this position is to provide a positive image of the company, supporting employees and perfect organization of the Reception from the administrative-information angle.

What will you do - Responsibilities:

  • Servicing visitors - welcoming guests, picking up/connecting phone calls
  • Negotiating the conditions of cooperation with suppliers 
  • Receiving and distributing incoming and outgoing correspondence
  • Care of the booking travel system (hotels, planes)
  • Taking care of office equipment and halls, reporting all the damage and problems to the Office Administrator
  • Ordering and refilling the supplies of office utensils and groceries 
  • Servicing guests and employees during selected conferences and meetings
  • Leading a solid administrative documentation
  • Creating procedures and improvements in the Reception area and performing tasks and projects assigned by Administration & Fleet Manager
  • Creating purchase requests for administration & office purpose in SAP

Wymagania

  • University degree or in middle of studies
  • Availability to work full time
  • Experience in working with people, welcome experience of working at the reception 
  • Very good written and verbal communication skills in English (min. B2 level)
  • Good knowledge of MS Office (especially Power Point, Excel)
  • Good communication skills
  • Very good organization of work and time/task management
  • Excellent attention to detail

Oferujemy

  • Full-time employment based on a regular job contract from 1st day
  • Professional onboarding during your first months at JTI
  • Individual approach to your development plan including certified training organized by both internal and external trainers
  • Opportunity to work in an open atmosphere in a modern office* in a group of team-players
  • An attractive package of benefits, including among others private healthcare, MultiSport card, group life insurance, pension plan
  • During pandemic we are working partly from home

Komentarze (0)