Kierunek akademia e-marketingu realizowany jest w trybie niestacjonarnym. Część zajęć może się jednak odbywać w formule hybrydowej za pomocą platform do nauki zdalnej. Kadra studiów może się składać ze specjalistów z różnych dziedzin m.in. szkoleniowców, trenerów, psychologów czy ekspertów z branży cyfrowej. Dzięki temu studenci zdobywają praktyczną wiedzę pochodzącą od osób zajmujących się edukacją cyfrową na co dzień. Zajęcia mogą mieć formę ćwiczeń, studiów przypadku, warsztatów, prac grupowych czy dyskusji.
1. Typ i tryb studiów:
Studia na kierunku akademia cyfrowej edukacji (EdTech) możemy podzielić na:
1. Poziom:
2. Forma:
2. Zdobywana wiedza i umiejętności
Zajęcia na kierunku akademia cyfrowej edukacji (EdTech) koncentrują się na kilku aspektach m.in. procesach, technologii i ludziach. Studenci poznają nowoczesne technologie wspierające edukację, takie jak np. VR (wirtualna rzeczywistość) czy AR (rozszerzona rzeczywistość) i uczą się jak je wykorzystać w codziennej pracy edukatora. W programie mogą się także znaleźć zajęcia, które pokażą, że również gry mogą być nowoczesnym narzędziem edukacyjnym. Studenci zdobywają także wiedzę, jak projektować i sprzedawać edukacyjne usługi cyfrowe. W trakcie zajęć słuchacze mogą się także zapoznać z najnowszymi trendami europejskimi i światowymi.
Zagadnienia, które mogą zostać poruszone podczas zajęć an kierunku akademia cyfrowej edukacji (EdTech), to np.:
-
Specyfika uczenia się osób dorosłych w środowisku cyfrowym
-
Projektowanie usług edukacyjnych offline i online skoncentrowanych na użytkownikach
-
E-learning jako wiodąca metoda kształcenia i rozwoju kompetencji w świecie cyfrowym
-
Wirtualna rzeczywistość (VR) w edukacji i rozwoju
-
Psychologia podejmowania decyzji w czasach VUCA
W kategorii przedmiotów, które skupiają się na ludziach, mogą się znaleźć zajęcia pokazujące jak stworzyć efektywny zespół oraz jak nim zarządzać. Studenci będą mieli także okazję zobaczyć, jak się buduje i dba o markę osobistą. W trakcie zajęć mogą także nauczyć się jak wykorzystywać media społecznościowe do promowania swojej działalności.