Praca Category Business Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Category Business Manager Warszawa, mazowieckie

BSH profil

Witamy u najbardziej innowacyjnego producenta sprzętu gospodarstwa domowego, witamy w naszym zespole!
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu BSH Home Appliances Group. Jako międzynarodowy koncern z rocznym obrotem ponad 13 milionów euro w 2016 roku, zatrudniamy ponad 60.000 pracowników i posiadamy ponad 40 fabryk na całym świecie. Produkty naszych marek spełniają oczekiwania wymagających klientów poprzez nowoczesną technologię, wyjątkowe wzornictwo oraz najwyższy komfort obsługi.

Zadbaj o swój rozwój - dołącz do nas!

Firma: BSH | Category Business Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Odpowiedzialność za P&L powierzonej kategorii produktowej
  • Definiowanie asortymentu z uwzględnieniem konkurencyjności i wymagań konsumenta
  • Zarządzanie cyklem życia produktu
  • Planowanie, inicjowanie i analiza działań sprzedażowych oraz kampanii promocyjnych, w celu zwiększenia przychodów i udziału w rynku
  • Zarządzanie strukturą asortymentu i kanałami sprzedaży w celu maksymalizacji rentowności
  • Raportowanie i komentowanie miesięcznych wyników i sytuacji rynkowej
  • Prowadzenie analiz rynku w celu identyfikacji szans oraz zagrożeń
  • Monitoring działań konkurencji
  • Uczestnictwo w procesie tworzenia Business Planu
  • Udział w projektach z Centralą BSH w Monachium
  • Bieżąca współpraca i koordynacja działań z Centralą BSH w Monachium

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w obszarze zarządzania kategorią/zarządzania produktem/marketingu produktowego
  • Biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
  • Umiejętność prowadzenia kilku projektów w tym samym czasie, kreatywność
  • Uważność na detale, dobra organizacja pracy, umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu
  • Zdolność do analizy danych i wyciągania trafnych wniosków
  • Skuteczne zarządzanie priorytetami oraz asertywność
  • Zdolność do jasnej i skutecznej komunikacji
  • Doświadczenie w prowadzeniu prezentacji biznesowych
  • Swobodna znajomość pakietu MS Office, szczególnie Power Point i Excel

Oferujemy

  • Międzynarodowe środowisko pracy
  • Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach i zadaniach
  • Praca w zaangażowanym zespole ekspertów
  • Szeroki pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Lunchpass, karta sportowa, możliwość ubezpieczenia grupowego)
  • Elastyczne godziny pracy, praca zdalna w wybrane dni

Komentarze (0)