Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
ABB (ABBN: SIX Swiss Ex) is a pioneering technology leader in electrification products, robotics andmotion, industrial automation and power grids, serving customers in utilities, industry and transport infrastructure globally. Continuing a history of innovation spanning more than 130 years, ABB today is writing the future of industrial digitalization with two clear value propositions: bringing electricity from any power plant to any plug and automating industries from natural resources to finished products. As title partner of Formula E, the fully electric international FIA motorsport class, ABB is pushing the boundaries of e-mobility to contribute to a sustainable future. ABB operates in more than 100 countries with about 135,000 employees. www.abb.com
Miejsce: Aleksandrów Łódzki, łódzkie; Gdańsk, pomorskie; Katowice i woj. śląskie, śląskie; Warszawa, mazowieckie
Nr ref. PL96006875_E1
Opis stanowiska
• Zapewnienie ciągłości biznesowej dla istniejących klientów, pozyskiwanie nowych klientów na podstawie wyznaczonej strategii, analizy rynku i promocji rozwiązań ABB Motion w wybranych segmentach rynku.
• Budowanie długoterminowych relacji biznesowych z klientami na wszystkich poziomach biznesowych (technicy, menedżerowie, dyrektorzy i zarząd).
• Analiza zapytań ofertowych z wsparciem ekspertów technologii napędowej.
• Analiza trendów rynkowych w danych segmentach i promowanie marki systemów napędowych ABB.
• Wykorzystanie swojej wiedzy o potrzebach klientów i rozwiązaniach ABB do identyfikowania niestandardowych rozwiązań, które są skuteczne dla klientów.
• Prowadzenie prezentacji produktów i udział w globalnych i lokalnych inicjatywach z perspektywy sprzedaży.
Wymagania